شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ب.ظ

نوانگاری!

 
دریافت
 

در پیاده رویی که به خانه منتهی می شود، قدم می زنم؛ 

شال گردنم را محکم تر می کنم و در حالی که چشم هایم زمین را می کاود، سعی می کنم سوز سرما را نادیده بگیرم... 

گاهی پا روی برگ خشکیده ای می گذارم و گاهی سنگی را با پایم به پیش رویم هدایت می کنم...
حرکاتم به مانند کسی است که سر میز با غذا بازی می کند...
بغضم را قورت می دهم، جلوی اشک هایم را می گیرم  و سرم را بالا می کنم...
ستاره ای پیدا نیست... ماه خودنمایی می کند...
سرعت قدم هایم را زیاد می کنم...
گاه سکندری می خورم اما ادامه می دهم...
خدایا کی می خواهی بغلم کنی...
چرا هیچ وقت، زمانش فرا نمی رسد...
کمی زودتر...
کمی مهربانانه تر...
+ نوشته شده برای رادیو بلاگی ها و ششمین آهنگ نوانگار.
+ مرسی از بهار برای دعوتش. 
+ من هم از صالحه و فاطمه دعوت می کنم که اگه دوست دارن، تو این چالش شرکت کنند.
 
۹۷/۰۷/۱۷
مهناز

نظرات  (۷)

مرسی بابت اینکه نوشتی 😘😘
پاسخ:
قربونت ؛)
واهاهای یکی منو به یه چالش دعوت کرد😍 هول شدم الان :دی
مرسی، سعی می‌کنم به مغزم فشار بیارم بنویسم :-*
پاسخ:
خویشتن داری کن فرزندم :دی
قربونت.
منم ذوق زده شدم وقتی بهار منو به چالش دعوت کرد. می تونم بگم تقریبا  اولین بار بود که یکی به یه چالش وبلاگی دعوتم می کرد :)

عزیییزممم...
چقدر متناسب بود با آهنگش:)
بسیار زییباا...!
پاسخ:
مرسی پرتو جان.
وای چه غمناک و سوزناک
تم سرد ماجرا لرز انداخت بهم 
کمی زودتر..کمی مهربانانه تر....
خعلی احساسی بود💕

عاااخ جون 
دعوت شدن ب چالش دوس=)))
مینوسیم ان شاالله
مرسی😚😚

راستی
ارزو میکنم برات بغل گرم خدا رو تو این روزای سرد😍
عزیزدلم
پاسخ:
عزیزم...
مرسی از تعریفت.

درست مثل من :))))))))) اولین کسی که اومد به ذهنم خودت بودی بدون اینکه اصلا فکر کنم :))))))))))

چه آرزوی به موقعی :) الان واقعا، هم دلم می خواد هم نیاز دارم. مرسی. آمین می گم هم برای خودت هم خودم هم بقیه.
خیلی زیبا و متناسب بود و دلم میخواست بازم ادامه داشت...
پاسخ:
خیلی خوشحالم که اینو می شنوم :)))))))
مرسی.
اون تیکه‌ای که گفتی مثل کسی که سر میز با غذا بازی میکنه... خیلی خوب بود!
پاسخ:
مچکرم :)
زیبا نوشتین
پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">