شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

بین انتخاب رنگ شال ها مردد موندم. حوصله ی سر کردنم ندارم تا ببینم کدوم رنگ بیش تر بهم میاد! بعد فروشنده نغز و حکیمانه می فرمایند که:

چرا دست دست می کنین خب ببینید کدومش بهتون میاد. خدا رو شکر هم خودتون اینجایید هم کله اتون :/

 و حالا نخند کی بخند! من و گلی انقدر خندیدیم که در افق محو شدیم و من هم اکنون از افق پست می ذارم.

کلا فروشنده ها اون روز انقدر عجیب و غریب و بامزه شده بووووووووووودن!

۹۷/۰۶/۲۴
مهناز

نظرات  (۸)

ای تنبل خانم 😂 خریدی بالاخره؟ 
پاسخ:
:)
بلی؛ فقط تو انتخاب رنگش مردد بودم!
مبارک باشه 😍😍
پاسخ:
مرسی. قابل شما رو نداره ؛)
سلااممم مهنازخانومی خودم


من این بار ریسک کردم یه روسری متفاوت خریدم
هرکسی دید تعریف کرد وگفت بهت میاد
گاهی ریسک خوبه
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام نگارِ جان.
آخ نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود. دیشب هم به فکرت بودم، مثلا امروز می خواستم از صالحه حالتو بپرسمو و بگم بهت بگه که دلتنگتم :)
وبت هم که غیبش زده!
زیارتت قبول. 
روسریت مبارکت باشه.
اوهوم. موافقم.
می دیدی که کدوم رنگ رو تاحالا نداشتی همونو می خریدی:)
مبارکت باشه ان شاءالله:)))
پاسخ:
آخه بعضی رنگا به آدم نمیان ؛)
مچکرم.
آره..:)
😍🌷😄
پاسخ:
چی آره؟!!
وبت؟!!!
می خوای یه جا دیگه بنویسی؟!
عاقا من اینجا کامنت گذاشته بودما....
نذاشته بودم؟؟


+کلی بامزه بود این خاطره.
هم خودتون هستید هم کله تون :))))
پاسخ:
من همه ی کامنتا رو تایید کردم. احتمالا کامنتت نرسیده :(
+ :)
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۳ زینب(مسافرکربلا)
راست گفته خب بنده خدا ;)

پاسخ:
طرف اونو می گیری؟! نچ نچ نچ :)))))))))))
از افق پست گذاشتن (((:
پاسخ:
بلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">