شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۰ ب.ظ

راه درستو گم کردیم!

- یکی نیست به بعضی ها بگه به خداااااا امر به معروف و نهی از منکر شرایطی داره که باید رعایت بشه. مثلا یکیش اینه که فردی که می خواد این کار رو بکنه احتمال بده که تاثیر گذار باشه. همه چی که الکی نیست.

مثلا فانتزیم اینه گشت ارشاد به من گیر بده :دی

۹۷/۰۶/۱۵
مهناز

نظرات  (۴)

دارم فکر می‌کنم الان من بگم چرا توی منو بلاگ، صفحۀ درباره من و سرآغاز همچنان و بعد از هزار و هشتاد و سه روز خالیه اثربخشی داره؟ اصلاً امر به معروف حساب میشه یا نه؟ :)
پاسخ:
بلی بلی اثر بخشی داره ؛) من از شما هم معذرت می خوام. دارم راجع بهش فکر می کنم. دیگه قول می دم حتما حتما صفحه  "درباره من"یه هفته ای تکمیله! 
نصیحت پذیرتر از من کی دیده؟! :))))))
+آقا اینم بگم من فقط چند ماهه تو بیانما. از میهن بلاگ کوچیدم. مهلت بدید بهم، ماشا الله همتون هم نکته سنج ؛)
منم هنو یه ماه نشده اومدم بیان
مشتاق دیدارتون هستیم:)
پاسخ:
پس خوش اومدین به بیان :)
واقعا با حرفت موافقم...
پاسخ:
حرف منم باهات موافقه ؛)
گشت ارشاد 😌
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">