شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۸ ب.ظ

اندر احوال خواب ها

داشتم خواب می دیدم که گوشه ی دیوار وایستاده نمی دونم اون داشت رد می شد یا من که یه لحظه خیلی ناخوداگاه، حتی بدون اینکه تصمیمش رو داشته باشم،آستینشو گرفتم و گفتم ببخشید...!!!! و بعد بیدار شدم! بدون اینکه جوابش رو بشنوم...

چند شب بعدش خواب دیدم شهاب حسینی داشت تئاتر خیابانی بازی می کرد روی قطعه سنگ هایی که داخل یه رودخونه ی کم آب قرار داشت :دی بازیگر نقش مقابلش رو که یه خانوم بود نشناختم. فقط واسم اتفاق عجیبی بود. اعتقادی هم به محرم یا نامحرم بودن نداشتند گویا :|

۹۷/۰۶/۱۵
مهناز

خواب

نظرات  (۳)

وای منم یه خوابی در مورد این بازیگرا مدت ها پیش دیده بودم
به حیا و اینا اصلا اعتقاد نداشتن :)))

+خواب اولی که گفتی چه عجیب بود. اما حسِ جالبی داشت
پاسخ:
:)))))))
+ آره عجیب بود! شاید برای اینکه برای کاری که اون نکرده بود، من نباید عذر می خواستم!!!
چنقده عجیییب...
خواب یه چیز خیلی باحالیه در کل...
آدمو از واقعیت های روز مره دور نگه  میداره...البته تا وقتی که بیدارشی:))
پاسخ:
اوهوم. به شرطی که تبدیل به کابوس نشه ؛)
بسیار هم خواب بانمکی هست
پاسخ:
هووومم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">