شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

دقیقا چی تو اون کله ی کوچولوشون می گذره؟!

دیدین بچه هایی رو که سرسختانه در برابر لبخند زدن مقاومت می کنند؟!

۹۷/۰۴/۲۷
مهناز

نظرات  (۸)

۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۹ مریم خانوم
سلووووووووم
چطور مطوری؟
دلمون تنگید واستونا

الهیییییی قربونشون برم...😘
خیلی ماهن
دلم یجوری شد.😊
منم سرسختانه عاشق بچه ام تو عالم تنهاییم❤❤❤
پاسخ:
سلام مریم خانوم.
خودت چطوری؟! خوبی،خوشی، سلامتی؟

به قول عده ای، دنیا با بچه ها قشنگ تره!
نه ندیدم:دی

عنوان خیلی بامزه اس:))
پاسخ:
واقعا؟!
:))))))
بزرگ شدن باید ازشون بپرسیم (:
پاسخ:
یادشون نمی مونه :دی
اهووم. خوشمزه ترین میشن این لحظه ها
پاسخ:
گاهی ؛)
۲۹ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۱ مریم خانوم
بجا آوردین عایا بنده را؟
ممنونم عزیزدلم.
روزا به قشنگی و زشتیش داره میگذره.لعنت به تموم خاطرات گذشته که اینجوری زندگی و سلامتین رو به خطر انداخت و لعنت به کسی که باعث ایجادش شد.

دقیقا حرفشون درسته.بچه ها بهترینن.
یادش بخیر بچگی خودمون❤
پاسخ:
معلومه مریم جوووون.
مریم جونم سعی کن بیشتر حواست به اتفاقات خوش زندگیت باشه. ان شا الله که غمات کوله بارشون رو جمع کنن و برن.
واقعا یادش بخیر. یکی از فانتزیهام برگشتن به اون دورانه. زهی خیال باطل!
آخیش :) پست جدید :) دلم تنگ شده بود برات :)

+جونم. نمیدونم. شاید آره شاید نه! خیلی نمیتونن مقاومت کنن!
پاسخ:
قربون دلت :)
+ تو که ماهی. معلومه هر بچه ای ببیندت لبخند می زنه؛ فکر کنم مشکل از من باشه :دی
آقا یه موافق پیدا نکردم :دی
شاید یادشون دادن به غریبه ها لبخند نزنن :/
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۱ خانم کوچیک
عنوان‌ات رو دوست داشتم.
راستش خیلی خیلی خیلی موجودات شگفتی‌سازی هستن حقیقتا.
پاسخ:
قربونت.
دقیقا.
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۱ پرتو کیانی
عزییییزم:)

چقده نازو گوگولی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">