شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ق.ظ

عادت نکنیم

عادت کردیم به اینکه از کنار خیلی چیزها ساده بگذریم.

اونقدر به چیزهای دور و برمون، به وسایل دور و برمون و ... عادت کردیم و از کنارشون عادی و بی تفاوت می گذریم که قشنگیهاشونو نمی بینیم! حواسمونو پرت نکنیم!

 

مثلا شب ها برای چند ثانیه به ماهِ قشنگ بالا سرمون نگاه بکنیم :) 

ماه

۹۷/۰۴/۲۱
مهناز

نظرات  (۷)

۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۱ یاسر قائمی
آره واقعا درست می گید، از کنار خیلی چیزهای زیبا به راحتی می گذریم. 
پاسخ:
متاسفانه. به چیزهایی که بهمون حس خوبی می دن عادت می کنیم اگه حواسمون نباشه!
احسنت (:
پاسخ:
:)
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۰۳ آقاگل ‌‌
حالا که بحث ماه شد، پنج مرداد ماه گرفتگی کامله. :)

پاسخ:
پس برای چند لحظه ماهمون روشو می پوشونه!
سعی می کنم یادم بمونه ؛)
معمولا عادت دارم شبا قبل خواب میرم یه نگا به آسمون میندازم! (نباید از لفظ عادت کردن استفاده می‌کردم :)) )
پاسخ:
:)
این عادت چیزی از ارزش های کارت کم نمی کنه :دی
اره واقعا.
البته کلا همه اینجورییم عا...
اما خوبه هر ازچند گاهی ب حودمون یاداوری کنیم اینو.

+مهناز!
یه دوستی داشتی؟"بودا"
هرکتاب و فیلمی ک تو میخوندی و میدیدی رو دیده بود و خونده بود و نظر داشت:)))
نیست دیگه؟؟
(حالا نمیدونم چرا یهو ایشون افتادم:دی)
پاسخ:
دقیقا :)
+ نه؛ دیگه نیست.
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۲ زینب(مسافرکربلا)
اطرافمون پراز چیزهای قشنگه :)ریز و درشت .اما مردم طوری ساده و بی تفاوت از کنارشون رد میشن که انگار اصلا وجود ندارن...
این هیچ اگه یکی هم خیلی به این چیزا بها بده طوری نگاش میکنن انگار کمی کم داره.
اینو خودم به عینه تجربه کردم:(
پاسخ:
درسته از کنار خیلی چیزها به سادگی رد می شیم.
آره گاهی پیش میاد متاسفانه.
ماه رو کلی دوست دارم.
برام یادآور خاطرات قشنگیه :)
پاسخ:
چه قشنگ؛خدا رو شکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">