شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

جام جهانی، ایران رو از دست دادی!

وقتی که کیروش کتش رو درآورد و به سمت نیمکت پرتاب کرد بلند و کشیده گفتم وااااااااااااااااااااااااااای کیروش اخراج شد ولی بعد که دیدم اینطور نیست، خیالم راحت شد.
داور بازی خیلی رو اعصاب بود و خودش به تنهایی سعی می کرد وقت بازی رو به نفع پرتغال تلف کنه و کاملا هم موفق بود :/
- بازی دو تا صحنه ی زشت داشت: یکی درگیری بیرانوند با عزت اللهی و اون یکی خطای عمدی و تلافی جویانه ی بازیکن پرتغال؛ همون که گل رو زد. 
- داور نه رونالدو رو اخراج کرد و نه این بازیکنی که خطای به عمد رو مرتکب شد. شاید به قول کیروش چون رونالدو رونالدوئه خطاش چندان خطا محسوب نمی شه! :/
وقتی یکی از بازیکنای پرتغال می خواست به جای یکی دیگه وارد زمین بشه کیروش رفت دم گوشش یه چیزی گفت. چقددددددر کنجکاوانه هلاکم که بدونم چی بهش گفته.
- یکی از غمگین ترین صحنه های بعد از بازی گریه ی پورعلی گنجی روی شونه های پپه بود!
- دم همه ی بازیکنا گرم که خوب بازی کردند و جوری کریس رو کنترل کرده بودند که عملا تو بازی محو بود. دم بیرانوند هم گرم که پنالتی کریس رو گرفت. انقدر حالم خوب شد که فکر می کردم یک هیچ جلوییم :))))
- سردار آزمون تو چشم نبود ولی فکر کنم به وظیفه ای که کیروش رو دوشش گذاشته بود، خوب عمل کرد؛ کنترل بازیکن حریف؛ چیزی که سرمربی پرتغال روش صحه گذاشت.
- چقدر حیف شد اون اواخر بازی توپ طارمی گل نشد. کاش به جای جهانبخش که با وجود بازی خوبش تعویض شد، طارمی تعویض می شد.
 
- کاش تو این سه بازی حداقل قوچان نژاد و دژاگه به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شدند چون هم تجربه اشون بالاست و هم خوب و محکم بازی می کنند.
- دم کریم گرم بابت پنالتی ای که گل کرد.
 
- گزارش بازی خیلی خیلی بد بود. آقای یوسفی انگار نه حال داشت نه حوصله نه امید و بدتر از اون این بود که حال بد خودش و ناامیدی خودش رو هم سعی داشت به ما القا کنه. گزارشگری که از همون اول بازی دم از باخت و نبردن می زد و اینکه نبردیم هم نبردیم و ...  قشنگ با اعصاب و روح و روان ما بازی می کرد. یوسفی باید بشینه حداقل یک بار تکرار این بازی رو با گزارش خودش ببینه تا بفهمه که با اعصاب و روح و قلب ما چه کرده... برادر من زورت که نکرده بودن اگه نمی خواستی گزارش این بازی به عهده ی تو باشه خب قبول نمی کردی، حال نداشتی، توانشو رو نداشتی، امیدش رو نداشتی، استرسش نمی گذاشت، از لحاظ روحی و جسمی تو وضعیت مناسبی نبودی یا هر چی... خیلی راحت می تونستی قبول نکنی و بگی از عهده ام خارجه و تمام. 
 دم خیابانی گرم که با وجود سوتی هایی که گاهی داره اما چنان بازی رو با عشق و هیجان گزارش می کرد که من تو دلم بهش آفرین گفتم. دمش گررررم. دم خیابانی و فردوسی پور گرم.
۹۷/۰۴/۰۶
مهناز

نظرات  (۷)

گزارشگر خسته بود


پاسخ:
آره. بهترین کار این بود که انصراف بده از گزارش.
صدای گزارشگر انرژی نداشت باتریش تموم شده بود 😂
پاسخ:
متاسفانه :/
خیابانی از همشون بهتر بود. فردوسی پورمبعضی جاها ناامیدانه حرف میزد.


+بازی که تموم شد، انقد امیدوار بودم به صعودمون، به خاطر حذف شدنمون بیشتر ناراحت بودم تا به خاطر مساوی شدن با پرتغال خوشحال بشم!
پاسخ:
درسته فردوسی پور گاهی ناامیدانه حرف می زد، ولی حرفاش نسبت به شرایط بازی درست بود و انعکاس همون چیزی بود که دیده می شد! مقابل مراکش گاهی بازی از دستمون رد می رفت! فردوسی پور حق داشت و با هیجان هم گزارش کرد. خیابانی هم خوب بود! اما یوسفی :(
+ منم:(((
واااقعا خییلی داور رواعصاب بود با اون ناداوری هاش...

بازیمون خوب بود ولی داورمون بددد!!!!!!
گزارشگر هم بددد:(((((

ولی دم بیرانوندوهمه ی برو بچ ایران گررررم:))))
پاسخ:
خیلیییییییییییییی...

دمشون گرررم.
دوس نداشتم بازیشونو😶
ایران اسپانیا رو بیشتر دوس داشتم

خیلی پر تنش بود بازیه

داورو ک فقد میشد زززززدددددد
گزارشکر هم😒
پاسخ:
برای اینکه اسپانیا از پرتغال قوی تر بود. بازیکناش هم تکنیکی ؛)
ولی من بازیشونو دوست داشتم خیلی دفاعی نبود بنا به شرایط بازی.
آی گفتی!
آره انصافا خیابانی با اینکه بهش می‌خندیم ولی گزارشش خیلی خوبه. عادلم خوبه :)

داور خیلی نامرد بود :| واقعا فک کنم همه اینو حس کردن از رونالدو بودن طرف ترسید که قرمز نداد :/

منم خیلی کنجکاو شدم بدونم کیروش به اون پرتغالیه چی گفت :))

پاسخ:
گزارش خیابانی تو بازی های خیلی حساس خوبه ولی غیر از این آدم ممکنه وسط فوتبال خوابش بگیره حتی.عادل تو ایران بهترینه.  من یوسفی رو هم دوست داشتم ولی با این گزارش بد دیگه از چشمم افتاد :( یادی از مزدک هم بکنیم که کارش خوبه.
خیلی.
یکی هم نیست ما رو از کنجکاوی دربیاره! ؛)
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۹:۰۸ خانم کوچیک
وااااااااای اصلا بهترین تعویض برای ایران قطعا تعویض همون جناب یوسفی بود /:
پاسخ:
واقعا هم :/
من حتی تا اواسط بازی هم منتظر بودم یه هیجانی از خودش نشون بده! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">