شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

خواب یا فیلم مساله این است :/

 چند شب پیش خواب می دیدم با دوستم داریم از کلاس برمی گردیم خونه ولی اون دلش می خواست یه کم بیش تر بیرون بمونه؛ حالش چندان خوب نبود؛ هوا هم برفی بود بعد که جلوتر رفتیم دیگه از برف خبری نبود انگار پاییز بود! درختا برگای نارنجی و قهوی داشتند رسیدیم کنار رودخونه ای که روش با فاصله چند متر از سطح رودخونه یه پل بود؛ یه پل معلق با چوب های یک در میان و طناب؛ برای اینکه حالشو عوض کنم به شوخی گفتم کی می تووووووووووونه از رو این پل رد شه؟!! گفت من و بدون اینکه وقت تلف کنه و منتظر من باشه که می خواستم بگم این کارو نکن خطرناکه. بدو بدو از روی پل داشت رد می شد! برگشت عقب که بگه دیدی کاری نداشت که پاش گیر کرد و افتاد پایین ولی یه قسمت از پل رو گرفته بود...رفتم بقیه بچه ها رو صدا کردم. اومدن و نجاتش دادن!

شب بعدش هم قشنگ داشتم فیلم می دیدم تو خواب. یه مرد متاهلی بود که تو زندگیش عشق نداشت. همسایشون که یه دختری بود، عاشق این مرد شده بود بعدش به این مردِ احساسش رو گفت و اون شب مردِ تا می تونست پیانو زد. هر دو رو تو یه کادر می دیدم مرد این طرف پیانو می زد، دختر اون طرف دیوار به این نوای دل انگیز گوش می داد! 

یه کم شبیه کتاب نت حساس بود که چند سال پیش خوندمش :/

دیشب  هم گروگان گرفته بودنم ولی حواسشون نبود دستمو درست ببندند:/ 

فکر کنم خیلی وقته فیلم ندیدم اینجوری تو خوابهام برور پیدا می کنه که یه وقت فیلم خونم نیاد پایین:دی

 

 

۹۷/۰۴/۰۴
مهناز

خواب

نظرات  (۴)

چه بانمک ، ففط خواب دومی خیلی بانمک بود ،خوبه ژانرهای مختلف رو هم میبینی :))
پاسخ:
دیگه کاریه که از دستم بر میاد :دی تو خواب فیلم می سازم :/
یه خواب دیگه هم دیده بودم! هر چی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود!
منم پیش اومده خوابای شبیه فیلم ببینم! خیلی هیجان‌انگیزن!

+ قرار بود منم خوابامو یادداشت کنم، ولی تنبلی می‌کنم بعدم یادم میره :|
پاسخ:
اوهوم :)
+ سعی کن تنبلی نکنی خب. حداقل اون جالباش رو یه جا یادداشت کن.
😂😂
 مهنااااااززز اینکارو با خودت نک
دومی خعلی خوب بود👍👍
پاسخ:
: دی
:)))))))))
وای مهناز عالی بودن. و خیلی بامزه :))

+دنیای خواب ها عین دنیای فکاهیه! در حقیقت هیچ بلایی سرمون نمیاد! اما اینکه این بلا چه مدلیه رو تجربه میکنیم!
گاهی بیدار که میشم از ته دل خدا رو شکر میکنم که خواب بود
پاسخ:
:)
+ اوهوم.  برای چند لحظه وارد یه دنیای دیگه می شی.
منم و گاهی هم آدم بیدار که میشه میگه کاش همه ی اون اتفاقات واقعی بود :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">