شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

صحیفه سجادیه/ 1

حتما حس خوشایندی که بعد از شکر به آدم دست می ده رو احساس کردین به خصوص وقتی از ته دلتون باشه! 

تو یه قسمتی از دعای پنجم صحیفه ی سجادیه اومده:

بار الها آسایش بدن هامان را در شکرِ نعمتت قرار ده.....

+ شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

صحیفه سجادیه/ ترجمه حسین انصاریان.

۹۷/۰۲/۱۸
مهناز

نظرات  (۳)

عاااخی چههه قشششنننننگگگگ…

خیلی جذاب بود.
پاسخ:
:)))))))))))
چقدر قشنگ :)
صحیفه خوندن روحو جلا میده اصلا! دعا کن من هم جزء صحیفه خون ها بشم!! خیلی دوست دارم اما نیستم جزءشون متاسفانه! باید یه برنامه ریزی برای صحیفه خواندن بریزم واقعا!
پاسخ:
:)
ان شا الله جزء صحیفه خون ها می شی پاییزکم؛ تو هم برای من دعا کن. منم یه قسمتی از دعاهای صحیفه رو اینجا و اونجا خونده بودم ولی اینکه دستم بگیرم نه! یکی دو ماه بود دنبال یه ترجمه ی خوب می گشتم که نگار کمکم کرد :))))
حس خوبی داره اینجا(:
پاسخ:
بی اغراق می گم چقدر خوشحالم که اینو می شنوم :)))
خوشحالم می شم دوباره حستون کنم اینجا ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">