شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

بعد از این که خانومه پیاده شد، راننده تاکسیه ( که خیلی هم مسن بود) گفت انقدررررر بدم میاد از اینایی که تا سوار می شن گوشیشونو بر میدارن و یه ریز با صدای بلنــــــــــد حرف می زنن!

و منی که دستمو برده بودم تا گوشیمو برداشته و به دوستم زنگ بزنم با متانت خاصی برش گردوندم سرجاش و مجبور شدم به درستی ساعت ماشین اکتفا کنم ؛)

 

+ خواب مونده بودم، ساعت گوشیم اشتباه بود، نت نداشتم، بنابراین مجبوووور بودم که زنگ بزنم به دوستم تا بدونم ساعت چنده : دی 

۹۷/۰۲/۱۸
مهناز

نظرات  (۵)

ای جانم .... خدایی ولی اینایی که با صدای بلند تو تاکسی حرف میزنن خیلی رو اعصابن😏 
ولی خب گاهی پیش میاد ...
من همیشه وقتی میخوام مکالمه طولانی داشته باشم پیاده روی میکنم 😄
پاسخ:
:) من ولی خیلی وقتا دوست دارم بشنوم. برام جالبه :))) مگه اینکه صدا خیلی دیگه رو اعصاب باشه! دقت کردی با بعضی هاش می شه یه داستان نوشت؟!! ؛)
من خیلی با تلفن حرف زدنو دوست ندارم!!!
منم دوست دارم گوش کنمولی حس میکنم کار بدیه🙈🙉 تلاش میکنم که گوش نکنم .
بعضیا در مورد کار حرف میزنن و با صدای بلند وای خیلی بده...
آره جالبه بعضیاش داستان های خوبی میشن...
منم
پاسخ:
آخه وقتی طرف خودش با صدای بلند حرف می زنه دیگه تقصیر ما نیست که،ناگزیر گوشهامون می شنون دیگه! حتی اگه حواسمونو پرت کنیم. وقتی کار بدیه که با وجود صدای آروم طرف،خودمون هی فضولی کنیم ؛)

هیچ کس تنها نیست :)
چهه وعضی...

قشنگ دوستت نقش ۱۹۷ رو بازی میکرد تو این پست؟!D:

راننده تاکسیا میتونن موجودات دوست داشتنی باشن~.~


پاسخ:
ااااااااااااه.... من هی 119 رو می گرفتم. می گفتم چرا پس اشغاله مدام! نگوووو 197 بوده :دی
مرسی از آگاه سازیت؛ دفعه بعدی یادم می مونه ؛))))

اوهوم.

جذاب طور :)))
اما بعضیا واقعا بلند با تلفن صحبت میکنن! اعصاب آدم خورد میشه!
پاسخ:
:)
موافقم! بخصوص وقتی که نیاز به حواس جمعی و تمرکز داشته باشی، بی اندازه حرص درآره!
الان گفتی منم شک کردم...
شایدم 119 بود؟؟؟
:دی
پاسخ:
:دی
فکر کنم بهتره بزاریم بقیه این نقش رو برامون بازی کنن ؛))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">