شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۹ ب.ظ

این بار بحث سر رنگ زیتونی بود!

- مهناز این تی شرت قهوه ای من و ندیدی؟!

-نــــــــــه!.... مگه تی شرت این رنگی هم داری؟! تازه گرفتی؟!!

- نه بابا همون که راه راهه!

- اِ... اون که قهوه ای نیست! سبزه! زیتونی!!!!!

از اون جایی که باید با سند و مدرک و از همه مهمتر شاهد حرفمو اثبات کنم، با تایید ماجان بالاخره بحث مثلا تموم شد!!!!

 

مهنااااااااز این سبز هم نیست زیتونیه

:||||||||||||||||||||||

۹۷/۰۲/۱۷
مهناز

نظرات  (۳)

حالا زرشکی و صورتی و قرمز تو یه تمن.
ولی زیتونی و قهوه ای نهههههههه دیگههههه:///
نکنه اینکااارووووD:
پاسخ:
آخه زرشکی تیره است ولی صورتی روشن!!!!!!!!!!
باز زیتونی اگه کمی تیره باشه گول می زنه! 
حالا این بحثم با اون دوست جانم نبودا ؛)
تشخیص رنگ و اینام سخته هااااا.... بعضیا کلاااا از نظر بصری ضعیفن...
پاسخ:
اوهوم سخته... و ممکن هم هست خیلی هامون تو تشخیص یه رنگ اشتباه کنیم ولی من فکر می کنم چون اکثرمون اسم رنگ های فرعی رو نمی دونیم که البته در شرایط عادی خیلی هم مهم نیست، بر اساس شباهتی که بین یه رنگ فرعی و اصلی برقرار می کنیم، همون رنگ رو بهش نسبت می دیم!
من خیلی رنگ ها اسمشو دقیق نمیدونم! ینی مثلا نمیدونم لاجوردی میشه چی.... یا اینا که اسمای خاص دارن میشن کدوم رنگ دقیقا!
پاسخ:
منم مثل توام پاییز، به غیر از رنگهای اصلی فقط اسم چند تا رنگ دیگه رو بلدم البته اگه شانس بیارم و اشتباه نکنم؛) بیا سخت نگیریم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">