شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ

تفاوت!

من هجده سالم بود تازه داشتم به این فکر می کردم که چطور می شه یه مرد رو به عنوان یه همسفر برای ادامه ی زندگی دوست داشت! اون وقت بچه های دوازده سیزده ساله ی امروزی مرد زندگیشونم انتخاب کردند یا لااقل درموردش فکر کردند! یا حداقل یه بار شکست عشقی هم خوردن!

۹۷/۰۲/۱۷
مهناز

نظرات  (۱)

وااای نگووو ... 
اصن سرویس کردن دهن ماره.

یکی دو سال اختلاف سنی داریم با یه سری از این سال پایینیا ولی ب هیییییییچچچچ وجههههه نمیتونم ارتباط برقرار کنم.:|


پاسخ:
:)))

می فهمم چی می گی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">