شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ب.ظ

شاهنامه/ 4

تا اینجا که من خوندم سه نفر، هر کدوم خواب هایی می بینند که تو واقعیت به وقوع می پیونده! :

ضحاک خواب نابودیش توسط فریدون رو می بینه!

سام خواب زنده بودن زال رو می بینه!

و کیقباد خواب پادشاهیش رو!

۹۷/۰۲/۱۴
مهناز

نظرات  (۳)

دلم میخواد شاهنامه واقعیت داشته باشه. راستی شعرشو میخونید یا تلدیلش به نثرو؟
پاسخ:
قسمت های تاریخیش تقریبا بنابر واقعیته. بقیه ی قسمت هاش هم ممکنه از داستان های واقعی نشات گرفته باشه! ولی اغراق توش خیلی خیلی زیاده و این طبیعیه.
شعرش رو می خونم. شیرین تره... گاهی فکر می کنم نثرش رو خودم جذاب تر می تونم بنویسم!
نثرش برای بچه ها، نوجوون ها و اونایی که حوصله خوندن شعر رو ندارن بهتره!
من دوست دارم خودش رو بخونم نه یه بازآفرینی رو حداقل فعلا. ولی خیلی خوبه که به نثر هم بازآفرینیش کردن!
منم هوس کردم بخونم هیچ وقت شعرشو نخوندم نثرش رو هم پراکنده خوندم. مال شما از کدوم انتشاراته؟ چون میخوام فقط کتابش خیلی قطور نباشه که بتونم تو راه بخونم.
پاسخ:
من هم شعرش و هم نثرش رو پراکنده خوندم. هیچ وقت به طور کامل نخوندمش برا همین الان دارم این کارو می کنم.
شاهنامه ای که دست منه مال نشر قطره است و اتفاقا خیلی هم قطوره. وزنش هم چند کیلویی بشه فکر کنم و بدون توضیحاته.
ولی فکر کنم دوره ی چند جلدی داشته باشه! که قابل حمل هم باشه!
شعر خوندن برام سخته ،شما بخون و برامون بنویسش😁 ما تنبلها هم بهره ببریم 😄
پاسخ:
شعر خوندن گاهی وقت ها واقعا حوصله می خواد.
من خودم تو گروه تنبل ترین هام :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">