شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ب.ظ

تاثیر!

به درجه ای رسیدم که حس می کنم اگه یه آدم تپلی رو مسخره کنم زودتر به نتیجه می رسم!

اما مشکل اینجاست که اولا از ته دل نخواهد بود! برای اینکه من تپلیت رو دوست می دارم.

دوما خدا که نیت منو می دونه پس موثر نخواهد بود.

و سوما اگه موثر باشه هم ممکنه در زمان بسیار نامناسبی باشه

همین دیگه!

:|||||||||||||

۹۷/۰۲/۱۴
مهناز

نظرات  (۱۱)

مسخره کنید که خودتون وزن بگیرید؟ :D
پاسخ:
آررررررررررررررررررره دیگه :دی
مث من از تپلی بدت بیاد تپلی میشی


پاسخ:
چی کار کنم بدم بیاد اصلا؟!!!!!!!!!
ن بابا تاثیر نداره.
اینهمه ملت پولدارا رو مسخره کردن ب جایی نرسید ک:دی

اواتار عکس خودتع؟؛)
پاسخ:
شاید چون خودشون ته دلشون پولدار شدنو دوست دارن : دی

آری! چگونه است؟!
اگه جواب داد بگو منم لاغرا رو مسخره کنم !😁
پاسخ:
:||||||||||
منصرف شدم!
فکر کنم چون هدفم از مسخره کردن یه چیز دیگه است و خودِ مسخره کردن نیست جواب نده ؛)
مگه شما تپلی؟!!! 0 _ 0
یه کم تپلم ! اضافه وزن ندارماااا ولی تپلم
پاسخ:
چه خوب.خوش به حالت. باید قدر تپلیتت رو بدونی ؛)
اصلا فکر نمی کرم تپلی باشی!
قدر تپلی😄 من یه زمان لاغری مفرط داشتم 🙈🙈  برو باشگاه ترجیحا ایروبیک ،بعدش بیا بستنی و شیر و برنج کته بخور تا به جرگه تپلیون بپیوندی
پاسخ:
بلی بلی :))))))
واقعا؟!
باشگاه ندوست ولی بستنی وبرنج از هر نوعش دوست :)))
فعلا که ماه رمضون در پیشه. تا ببینم چی پیش میاد.
خیلی مرسی از پیشنهاد و توصیه ات ؛)
خییییلیییی خووووب است:)))
یه علمه خوشگل و انرژی مثبت طور.
تازه لاغر بد بنظر نمیاد؛)
پاسخ:
مچکررررررررررررررررررم...
شاید تو عکس فقط اینجور به نظر میاد!
باشگاه خیلی خوبه ها..
تنبلی نکن
پاسخ:
می دونم!
ولی خب چیکار کنم! تنبلیم دست خودم نیست انگار :دی
اگه جواب گرفتی بگو منم امتحان کنم :))
آنچنان شانسی ما داریم یکدفعه از این لاغری چاق میشیم! نه که یکم وزنمون بیشتر شه فقط!!
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))
فکر نمی کردم لاغر باشی!
آره منم همینو می گم. ممکنه امتحان کنیم جواب هم بگیریم اما در حد ترکیدن چاق بشیم :دی
فک نکنم فقد تو عکس باشه؛)

بنظرت ما چرا تا الان بهم رخ ننمودیم؟زشته واقهاD:

رمز میدی عایا؟
پاسخ:
نمی دونم! نظر من که اکثرا غیر اینه! ؛)

من که سعادت نداشتم ببینمت ؛) ولی خب عکس درست و حسابی هم ندارم که، نگار در جریانه :))))))))))))
ان شا الله هر وقت شد. ولی شما به من رخ بنما :)

بلی :)

عاره واقعا.
یبار باس عکس بفرستم.
یادم میمونه.


پاسخ:
من که مشتاقانه منتظرم :)))
سعی می کنم خودم هم عکسی بیابم ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">