شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

من؟؟!!!!

بهش می گم قسمت قبلی این سریال خیلی جالب بود!

می گه اوهوم.

می گم پس چرا الان نمی بینیش.

می گه من چندان خوشم نمیاد!

میگم مگه قبلا نمی گفتی فیلم خوبیه؟!

می گه چرا. فقط این که حوصله نداشتم برات توضیح بدم سلیقه ها متفاوته!!!!

:|||||||||||||||||||||||||||

۹۷/۰۲/۱۰
مهناز

نظرات  (۴)

:))))))))

حوصله نداشته دیگه :D 
پاسخ:
نه فکر می کنم گاهی من زیادی متعصانه نظر می دم ؛)
چه بانمک😁😄😄
پاسخ:
بلی ؛)
ینی چی؟من نفهمیدم ک!
پاسخ:
شاید خوب تعریفش نکردم!

الکی می گفته فیلم خوبیه برای اینکه باهام در مورد خوب بودن یا نبودن فیلمه وارد بحث نشه! که مجبور نباشه توضیحات من در جهت قبولوندن خوب بودن فیلمه رو بشنوه. احتمالا نه من دست بردار بودم نه اون از مواضع خودش عقب نشینی می کرده! تقریبا می دونم که آخرش هم به این جمله ختم می شده : باشه باشه تو راست می گی حرفت درسته "ماست سیاهه" :دی (یه ضرب المثل ترکیه ؛) ).
نمی دونم تونستم منظورمو برسونم؟!
هاااا....فهمیدم.
ن بابا خیلی خوب گفتی؛من یذره خنگ شدم.D:

چ بد اینطوری کع!

منو زهرا هم هروخ بحث میکنیمظ تهش همینه.البته اینجوری ک زهرا ترک میکنه جمع رو:دی
پاسخ:
دور از جون :))

هوووم.

همه اش به خاطر تفاوت سلیقه هاست! 
من که حداقل تو فیلم دیدن و کتاب خوندن خودمو خوش سلیقه میدونم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">