شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۸ ب.ظ

اتاق/ 2015

یه فیلم اقتباسی خیلی خوب از کتاب اتاق اما دون اهو که بیننده رو درگیر و با خودش همراه می کنه! نمی خوام راجع به این که موضوع درباره ی چه چیزیه توضیحی بدم همون طور که تو پست معرفی کتابش چیزی نگفتم! مطمئنم اونایی که کتاب رو خوندن می دونن و اونایی هم که نخوندن بهتره قبل از دیدن فیلمش بخوننش! 

فقط اینو بگم که موضوع تو واقعیت و تو کتاب خیلی دردناک تر از چیزیه که تو فیلم تصویر شده! اما به نظرم فیلم هم اون حس هایی رو که می خواست تا حدودی تونسته منتقل کنه و من واقعا تو نقطه ی عطف داستان اشکم در اومد! همون طور که با خوندن صفحات کتاب! 

بعضی قسمت ها تو فیلم کم رنگ تر شده و کتاب خیلی بهتره با این وجود فیلم قابل تقدیریه! 

بازی بازیگرها خیلی خیلی خوبه بخصوص پسر کوچولوی دوست داشتنیِ فیلم.

 ببینیدش بعد از خوندن خودِ کتاب.

۹۷/۰۲/۰۵
مهناز

نظرات  (۶)

اسم کتاب هم همون "اتاق" هستش؟
برم الان کتابخونه بگیرم....
پاسخ:
آره...
:)))))))
کتاب معرکه بود معرکه ....
فیلمش رو یه هفته قبل دیدم ... فیلمش یه اقتباس تمیزه ولی به گرد پای کتاب نمیرسه :)
پاسخ:
کاملا باهات موافقم ؛)
واااییییی من چقدر دلم میخاد ببینمششش....
کنابش خیلی خاص و تازه بود.
اصن موضوعش...

میدونی از یه اتفاق واقعی اقتباس شده؟
پاسخ:
ببین ببین :)
آره موضوعش شوکه کننده بود! و نوع روایت کتاب بی نظیر.

آره و چقدررر اون اتفاقه دردناک تر بوده!

مهناز ..دلم برات تنگ شده^_^


اینم ازون فیلماس ک دیدنش روهوس کردم
البته کنارخودت

باچایی وخرما ومیوه
مث اون سری
پاسخ:
منم دلم برات یه ذره شده نگار...

کاش می شد...
فکر کنم چاییمون سرد می شد، بقیه  هم دست نخورده می موند!

نگار کتابشو خوندی؟!

کتابش خیلی دردناکه؟ آخه از خوندن کتابای خیلی دردناک میترسم. مخصوصا موضوعات غیر متعارف. :(


+ حسنام :D
پاسخ:
نمی دونم منظورت از دردناک چیه تا بهت بگم! ولی اگه خواستی بدونی راجع به چیه یه کوچولو از خلاصه کتاب یا فیلمو بخون! تا اونجایی که کل داستان لو نره! بعد اگه خواستی بخون و ببین.
فقط اینطوری می تونم بگم که یه جاهایی از کتاب و فیلم عمیقا غمگین می شی و شاید برای چند لحظه فیلم رو نگه داری، کتابو ببندی و بری تو فکر!!!

+ :)
ی توکه پا بیا وب من.. اونجاباهم دیدارکنیم:دی. *-*
نه نخوندم




پاسخ:
یه دیدار مجازی :دی
من که ولم کنی همه اش تو وب توام. تقریبا هر روز بهت سر میزنم. فقط گاهی نمی دونم برا پستات چی بنویسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">