شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

غرور و تعصب/ 1995

مینی سریال شش قسمتی که اقتباسی از کتاب غرور و تعصب جین آستینه. میشه گفت جزئیاتش کاملا منطبق بر کتابه و بین آثار اقتباسی اثر خوبیه. بازی های بازیگرهاش هم خیلی خوبه.

دیدنش خالی از لطف نیست ؛) ببینیدش و لذت ببرید.

من برای بار دوم دیدمش و این بار لذت بیش تری بردم :)

۹۷/۰۲/۰۲
مهناز

نظرات  (۹)

خیلی دوست داشتم کتابشو بخونم ولی فکر کردم باید سانسورش زیاد باشه ،سریالشو تو آپارات دیدی؟
پاسخ:
فکر نکنم سانسور شده باشه. چون اصولا جین آستین خیلی پایبند بوده به اخلاقیات و همین طور جامعه ای و دورانی که توش زندگی می کرده و چون این مینی سریال سعی کرده خیلی دقیق اون چیزی رو که تو کتابه رعایت کنه پس می شه گفت ترجمه اش به فارسی هم دست نخورده است ؛)
نه. مدت ها پیش دانلودش کرده بودم! 
پیشنهادم اینه اول کتابش رو بخونی هر چند به نظرم آثار اقتباسیش هم خیلی خوبه. هم این سریال و هم فیلم سینماییش.
🙏😘
پاسخ:
!!!!!!!!!
بعدا نوشت: دیروز این یه پیام خالی بود؛ از این شکلکا خبری نبود! 
مچکرم :)
فکر میکنم سینماییش خوشگل تر باشه؟!
اینطور نی؟
پاسخ:
سریالش هم قشنگه ولی سینماییش قشنگ تره بخصوص بازیگرهایی که برای نقش ها انتخاب شدن! هر چند بازیگرهای سریالش هم خیلی خوبن ولی مثلا دارسی فیلم سینماییش یه چیز دیگه است یا جین و ...
با این حال سریالش درست عین کتابه.


باید جالب باشه..
پاسخ:
فیلم خوبیه.
باید خلاصه ای ازش رو می نوشتم!
منم سینماییشو دیدم دیگه حسشو ندارم کتابشو بخونم وقتی اخرشو میدونم :(

ولی فیلمش خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
می فهمم چی بگی! ولی می دونی که کتاب یه چیز دیگه است!
هر چند من خودم خیلی عاشق غرور و تعصب جین آستین نیستم و فیلماش بیشتر برام دلپذیرند!و شاید تنها آثار اقتباسی باشن که بیشتر از کتاب به دلم نشستند! ولی خوبی کتاب به اینه که قوه ی تخیلت رو ازت نمی گیره! توصیه دوستانه من ؛) بهت اینه که سعی کنی از این به بعد آثار اقتباسی نبینی مگر این که کتابش رو ( اگه بتونی پیداش کنی) قبلش خونده باشی!
جییییییییغ جییییییییییغ
مهناااااااز جووووووووونممممم
اومدم نظرامو در مورد فیلمای جدیدی که دیدم بهت بگمممم
هورااااااع


+دلم خواست کتابشو دوباره بخونم :)
پاسخ:
به به به پاییز جونِ پر از شوق و ذوقِ من.
جات خیلی خالی بود!

چقدر دوست دارم این کامنتاتو :))

+واقعا؟!! من دو بار خوندمش!
فیلمشو دیدی؟! یا همین سریالش رو؟!!

من فقط یک بار خوندم...بعدش دیگه افتادم رو دور خوندن بقیه کتابای جین آستین :)))

+واهااااای ممنونمممم


+فک کنم سینمایی شو بیشتر دوس دارم!
بدون اینکه این مینی سریال و ببینم همچین حسی داشتم!!
پاسخ:
اتفاقا منم از همین کتابش شروع کردم به جین آستین خوانی :) ولی وقتی بقیه کتاباشو می خونی می بینی این در قبال بعضی دیگه اونقدرا جذاب نیست!
+ قربونت.
+ منم اتفاقا قبل از اینکه ببینمش همچین حسی داشتم ولی اینم خوبه ببین. می دونم دوستش خواهی داشت ؛)
آخ جون. باشه پس :)
نت که دوباره پیدا کنم :))) دان میکنمش ان شاالله
پاسخ:
ان شا الله...
بعدش نظرت رو بهم بگو.
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۰۴ زینب (مسافرکربلا)
کتابشو من دوبار خوندم :)خیلی قشنگه فیلمش هم دیدم اما به نظرم کتاب یه چیز دیگس هرچند فیلمش هم جالب بود ...
من برعکس بودم اول فیلمو دیدم بعد کتابشو خوندم :)
پاسخ:
کتاب همیشه یه چیز  دیگه است ولی به نظرم فیلمهای اقتباسی این کتاب خیلی خوبن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">