شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

پیشنهاد لطفا!

دوستان کسی از شما کتابِ حدیثِ معتبری می شناسه که احادیث رو با طبقه بندی موضوعی ذکر کرده باشه؟!!!

یعنی مثلا احادیثی که راجع به سلامتی و بدن هست تو یه بخش نوشته شده باشه، احادیثی که اشاره به توحید و خداپرستی داره تو یه بخش و احادیث اخلاقی و ...... تو یه بخش دیگه؟!!!!

۹۷/۰۱/۲۷
مهناز

نظرات  (۴)

اصول کافی 
پاسخ:
مرسی.
تا این حد راجع بهش میدونم که حجمش زیاده. شرح هم داره، کتاب معتبری هم هست ولی از نزدیک ندیدمش تا ببینم طبقه بندی موضوعیش چه شکلیه!
ن متاسفانه.
اما شاید بد نباشه اینو ببینی:
http://www.hadithlib.com
پاسخ:
خیلی ممنون. سایت جالبی بود. مطمئنا بارها و بارها میرم سراغش ؛)
حجمش زیاده ومن شنیدم به امضای امام زمان رسیده.نمیدونم..
معلمم بهم داده..


طبقه بندی موضوعی ش خوبه
مثلا نوشته  دربابِ همنشین
درباب تبری
و...
پاسخ:
منم اینو شنیدم. می گن به امام نشون داده شده و ایشون گفتن که این کتاب برای امت من کافی است و اسمش به این بر میگرده. اما اثبات نشده! و معلوم نیست درسته یا نه!
چه معلم خوبی.

مرسی که برام نوشتی :)
فکر میکنم مفاتیح الحیات هم معتبره احادیثش. دسته بندی شده هم هست...
اما مطمئن نیستم..
پاسخ:
مچکرم بابت معرفیت. حتی اسمشم نشنیده بودم. سعی می کنم بیابمش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">