شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ

مرخصی عاشقانه/ دوروتی پارکر/ مرضیه خسروی

اسمش اغواگره مگه نه؟! با همین اسم گولم زد!

یه مجموعه داستان کوتاهه با پنج تا داستان. از سری کتاب هایی که مدت ها پیش خوندمش و یادمه ترجمه اش چندان به دلم ننشست! 

همین طور یادمه یه کتاب دیگه از همین نشر روزگار نو خونده بودم که ترجمه ی اونو هم دوست نداشتم؛ فکر می کنم کتابی از سال بلو بود!  

یه جایی از کتاب نوشته:

البته این حق پدر و مادر است که اسم کودکان خود را مطابق میل خود انتخاب کنند اما به نظر می آید بد نیست هنگام نام گذاری نیم نگاهی هم به آینده داشته باشند و ببینند این کودک در آینده چه مشکلاتی با این اسم خواهد داشت.


۹۷/۰۱/۱۸
مهناز

نظرات  (۵)

یعنی خوب نبود دیگه آره؟
پاسخ:
از نظر من نه خوب نبود! معمولی.
این یه جمله که عالیه ⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩
پاسخ:
از معدود جملاتِ خوبِ کتاب!
عاره اسم قشنگی داره واقعا.
منو یاد یکی از شعرای گروس انداخت!

یکی از وظایف پدر مادر انتخاب اسم خوبه.
تو اسمتو دوس داری مهناز؟!:)
پاسخ:
کاش می نوشتیش!

نچ نچ نچ... عجب سوالایی می پرسی از آدم!
خب اعتراف می کنم یه زمانی بود که حس خوبی نسبت به اسمم نداشتم ولی غیر از اون برهه، همیشه حس خوبی به اسمم داشتم و دارم و خوشحالم :))))))))))))))
چه جالب...
پاسخ:
:|
:)
واییی مهناز.
سینمایی"غول بزرگ مهربان" خیلی خوبههه :)
ببین حتما :)
با زبان اصلی ببین. صداهاشون بامزه است.
عاشق سوفی و bfg شدم :)

پاسخ:
وای پاییز چقدر خوب شد که گفتی با زبان اصلی ببینمش؛ تو لیستم هست ولی می خواستم دوبله شده اش رو دان کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">