شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

تصور کن

بهار

تصور کن توی باغ لابه لای درختای شکوفه زده و سرسبز، روی چمنای طبیعی و دست نخورده دراز کشیدی، چشمهات رو بستی و داری به صدای باد که لابه لای شاخ و برگ درخت ها می پیچه گوش میدی و سرمست می شی ... 

حتی تصورش هم لذت بخشه.

به قول معصومه طبیعت اینجا شبیه یه تابلوی نقاشیه!

اوست خدایِ خالقِ نوسازِ صورتگر که بهترین نام ها و صفات از آنِ اوست. حشر/ 24

۹۷/۰۱/۱۴
مهناز

نظرات  (۷)

من دوست دارم کنار دستمم یه رود باشه که صداش گوشمو نوازش بده و باد خنکی که از سمت رود میاد روحمو....
وااااای از تصورش غرق لذت شدم
پاسخ:
جات خالی اتفاقا یه رود هم بود ولی یه بیست متر پایین تر؛ بنابراین صداش بهمون نمی رسید. فقط می تونستی بعد از اینکه بلند شدی دستاتو بزاری توش و از خنکای دلپذیرش لذت ببری.
به به😍😍
پاسخ:
هووووووم :)))
*__* وای چقد حس خوبی داره! 

+ البته رو زیر انداز، وگرنه همش میترسم پینه‌دوزی مورچه‌ای سوسک‌درختی‌ای چیزی نره تو موها و سر و صورتم :D 
پاسخ:
خیلی... اصلا من همینجوری یهویی تجربه اش کردم خیلی کیف داد، جات خالی. خنکای چمنو حس می کردم هوا هم آفتابی بود :)

+ اون طوری لذتش نصف می شه. باور کن. روسریتو محکم ببند خب :دی 
وااای چه حس خوبی و توصیف کردی مهناز... خیلی عالی بود.


خط آخر :)
من غش...
خیلی خیلی قشنگ.....

اوست خدای ما....اوست خدای ما :)
الله اکبر
پاسخ:
قابلی نداشت و ممنونم.

عزیزززززم...
تیتر منو یاد شعر یغما انداخت
تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته....

واقعا تصویرسازس قشنگ و شیرینی بود~.~
پاسخ:
چه مصرع قشنگی.

خوشحالم که لذت بردی ؛)
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۳ زینب (مسافرکربلا)
و اون بوی دوست داشتنی شکوفه هم آدمو بیشتر سرمست میکنه :)
پاسخ:
ممکنه...
ولی من بوشون رو حس نکردم... اصلا به این دقت نکردم که شکوفه هاش بو داشتن یا نه؟!

زندگی دشمن شما نیست،
امـا طرز فکرتان 
می تواند دشمن شما باشد.


ریچارد کارسون

پاسخ:
بله می تونه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">