شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ب.ظ

بوی چوب سوخته!

ملت از بوی چوب بارون خورده و خاک بارون خورده خوششون میاد، منم از بوی چوبی که داره می سوزه!!!

۹۷/۰۱/۱۴
مهناز

نظرات  (۱۰)

من همشونو دوس داشتم :)))
پاسخ:
چه خوب.
من اینو بیش تر دوست دارم.
من از بوش سر درد مسشم😢 

پاسخ:
می فهمم. خیلی ها به همین خاطر از بوش بدشون میاد!
 آدم خیلی زیاد نزدیکش باشه و نفس بکشه سردرد هم میشه!
هرچی سرچ میکنم
نه میتونم بوی چوب سوخته رو ب یاد بیارم
ن چوب بارون خورده...
پاسخ:
انقدر سخته؟!!!!
شاید دقت نکردی بهش.
واقعا؟ :D البته منم اگه دودش دماغمو نسوزونه بوشو دوست دارم، ولی نه به اندازه‌ی چوب بارون خورده :))))
پاسخ:
خب خیلی نزدیکش نشو. از دور هم بوش حس می شه دیگه :دی

سوختن..
هرگز زیبا نیست !
پاسخ:
هر سوختنی نه!
سلام.
البته از نوع دوباره.
هر دوتاش زیبا هستند.
ممنون که میل زدین.
به رسم ادب قبول دعوت سر زدم.
(راستی دارم مینویسم.خدا رو شکر.)
پاسخ:
علیک سلامِ دوباره.
خواهش میکنم
 و ممنونم.
چه خوب. خدا رو شکر.
آدرس وبتون رو به ما هم می دین؟!

بوی چوب در هر صورتی دلنشینه 
چه بصورت سوخته و چه بارون خورده 
ما رو به اصالتمون بر میگردونه 
شاید هم به روزای خوب کودکی 
خیلی زیبا نوشتین دوست من 

پاسخ:
اوهوووم...
آره شاید...
منو یاد روستا میندازه؛ وقتی می خوان نون بپزن، لازمه اش سوزوندن چوبهای اضافی درختاس. خارو خاشاک و ...
ممنونم از نگاه زیباتون.
سلوووووووووم
منم اومدم
خوبین
خوشین
سلامتین
عید گذشتتون مبارک
امیدوارم بهترین سال باشه
خداروشکر ۹۶ گذشت 
گندترین سال ها ۹۶ و ۹۵ برامن بودن
ایشالا امسال بهترین باشه
مهناز خیلیییییی خوشحالم بابت این جایگاه وموقعیتم
و همچنین وجود تو
دلم برات یه ذره شده بود دختر
از منم خو خبر نمیگیری!
پاسخ:
علیک سلااااااااااااااااااام
خیلی خوش اومدی جات خالی بود.
خدا رو شکر خوبم
تو خوبی؟!
ان شا الله که امسال برای هممون سال خیلی خیلی خوبی باشه.
خدا رو شکر بابت اینکه الان خوشحالی
لطف داری تو نسبت به من.
منم دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود.
مریم جوووونم تو خودت گفتی وقت نمی کنی ایمیلتو چک کنی! به غیر از ایمیل هم که من آدرس دیگه ای ازت ندارم. چه جوری ازت خبر می گرفتم خب؟!! ؛)
ممنونم عزیزم
ایمیلوچک نمیکنم منتهی تلگرام که دارم ادرسشم که قبلا بهت داده بودم:/
خیلی دلم میخواست پیدات کنم خدارو شکر امروز ایمیلو بعد ماه ها چک کردم
خخخ
مرسی بابت اینکه ادرستو دادی یه ویزیت مفتی طلبت
خخخ
پاسخ:
:)
نیستم تو تل ولی آدرستو دوباره برام بنویس هر وقت شد میام ؛)
الان دیگه پیدام کردی!
خدا رو شکر. 
خواهش می کنم... باشه؛ یادت نره ها من که یادم نمیره :)))))
سلام
خونه جدید مبارک باشه( اِ اینجا گل نداره؟!)

من از بوی خاک بارون خورده خیلی خوشم میاد
از بوی چوب سوخته خاطره ای ندارم چون هر بار خواستم احساسش کنم دودش رفت تو چشمم! 


پاسخ:
سلام به روی ماهت :)
ممنونم. نه اینجا از لحاظ استیکر اینا تحریمیم... پولیه :دی

من ولی اولش که بارون می خوره به خاک به زحمت می تونم نفس بکشم!!!!!!!
خب مقابل دود نایستین خواهر من! مگه از چند قدم اون ورتر یا این ورتر بوش حس نمیشه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">