شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

تو یه قسمتی از کتاب یکی از شخصیت های کتاب می گه:

خواب دیدم که اون زن داره خواب منو می بینه...!

# این کتاب یه مجموعه داستانه شامل سیزده داستان کوتاه تو سبک رئالیسم جادویی.

من حقیقتش این سبک رو دوست ندارم اما اگه کسی علاقه داره احتمالا یکی از گزینه های خوبه چون مارکز یکی از نویسندگان پیشگام تو این سبکه!


۹۷/۰۱/۰۶
مهناز

نظرات  (۱۱)

اگه تو سبک صد سال تنهایی و دلبرکان غمدیده من باشه من دئستش خواهم داشت :)
پاسخ:
پس احتمالا دوستش خواهی داشت ؛)
من شوقِ خوندن صد سال تنهایی رو به این خاطر که  همین سبک رو داره از دست دادم و فعلا نتونستم بخونمش! البته حجم زیادش هم تو نخوندنم تاثیر گذاشته.
خاطرات دلبرکان غمگین من رو هم بعد از خوندن چند صفحه اش کنار گذاشتم! 
امروز داشتم نکتشو میخوندم.
پاسخ:
نکته شو؟! از کجا؟!
کتاب خونِتون پس اومد سرجاش ؛)
امیدوارم بتونم بخونمش! تا حالا از مارکز کتابی نخوندم :(
پاسخ:
نه حسنا جان نیومده سر جاش! همچنان با افت کتابِ خون مواجهم!
این از سری کتابایی بود که خیلی وقت پیش خوندم اما فرصت نشده بود ازش بنویسم!
به نظر من از یه کتاب دیگه اش شروع کن.
چه حیف 
که این سبک رودوست نداری !
پاسخ:
نمی دونم واقعا حیفه که دوستش ندارم!؟؟
دوست داری این سبکو نگار؟!!
ا خاطرات دلبرکان غمگین من خیلییی قشنگه⁦;-)⁩ حوصله ات کشید بخونش
پاسخ:
شروعش اصلا برام جالب نیست! یه جوریه!
به خصوص این که کاغذیش هم نیست.
به نظر جالب میاد. :)
پاسخ:
به نظر من خیلی جالب نبود ؛)
۱۲ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۲۶ زینب (مسافرکربلا)
منم شروع کردم اتفاقا این کتابو ...راستش از اسمش خوشم اومد اما فک کنم یدونه از داستاناشم کامل نخوندم خیلی یه جوری و سخت بود...
پاسخ:
خوندن این سبک حوصله می خواد و علاقه که من خدا رو شکر هیچ کدومو ندارم :)
فکر می کنم شما هم مثل من چندان میانه ی خوبی با این سبک نداری ؛)
تاریخ ادبیات:/
جالبه ک تو ازمون هم ازش سوال اومد:دی
پاسخ:
واو...! تو تاریخ ادبیات راجع به این کتاب هم نوشتن؟!!!!!!

ی توضیح کوتاه در حد۲خط
ک داستان اینه ک به چیزی رو از اب میگیزن ک خیییلی گندس
و اون غریق نشان فرهنگشونه ک  برا جدیدا قابل هضم نی.
در همین حد 
جذاب بنظر میاد.

البته تو هم با داستان کوتاه مشکل داری هم با نویسنده هم با سبک:دی
پاسخ:
بازم خوبه.
خب این تعریفی که گفتی فقط مال یکی از داستان های کوتاهه این کتابه و مهم ترینش!
برای من که فقط اولش که اسم کتاب رو دیدم جذاب به نظر اومد!

درسته داستان کوتاه و این سبک چندان با سلیقه ام جور نیست ولی با مارکز مشکلی ندارم. دو تا کتاب دیگه هم ازش خوندم که به نظرم خوب بودند یکیش عشق سال های وبا و اون یکی گزارش یک آدم ربایی! 
مهنازمون؟! کجایی جانا؟
پاسخ:
همین نزدیکی هام. میام بهت سر میزنم. کمی سرم شلوغ بود، اومدم وبت ولی فرصت نشد کامنت بزارم، کامنتای وب خودمم تازه تونستم تایید کنم.
:))
با توضیحی ک کتابمون داده
فکر میکردم رمان باشه!اینجا خوندم داستانه.

;)

خودت خوبی؟
بیحال بنظر میرسری؟
پاسخ:
چقدر کتابهای درسی ما عجیبن!

خیلی خوبم:) خدا رو شکر...
و سر حال  ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">