شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

ک ت ا ب

یعنی ممکنه کسی با پایین اومدن کتابِ خونش بمیره؟!

۹۷/۰۱/۰۵
مهناز

نظرات  (۸)

من ده روزه ک کتاب نخوندم:-!!!!!!!!!!!!!
امروز میرم کتابفروشی
اگه بازمامانم باغل وزنجیرنبرتم جای دیگه$
پاسخ:
من فکر می کنم یه بیست روزی باشه که کتاب نخوندم :(
ان شا الله که بری کتاب فروشی ؛)
عاره ممکنهD:
پاسخ:
پس با این حساب من رو به موتم :دی
بله احتمال مرگ مغزی هست :D
پاسخ:
بنابراین وضعم خرابه!
دارم نگران می شم :دی

کتاب.. خون فهمیدن و آگاهی را به رگها تزریق میکنه!
پاسخ:
تشبیه جالبی بود :)
نهههه
مهنااااز نمیییییییر
:))


سلااااااااام رفیق جانم :)
پاسخ:
نگران نباش نمی میرم! جون سختم فکر کنم ؛)

علیک سلام پاییزکِ رنگیِ مهربون.
تو مجموعه کتاب های بچه های بدشانس و خوندی مهناز؟؟
نوجوون که بودم عاشقشون بودم.
هنوز دوسشون دارم.
فیلمشو ساختننننننننن
جیییییییییییییییغ
سریاله.
سال 2017 ساختنش.
پاسخ:
نه نخوندم. حتی اسمشم نشنیده بودم تا حالا!
مشخصه چقدر خوشحالی و ذوق و شوق داری برای دیدن سریالش :)
فکر می کنم دیدن سریالش الان جذاب تر باشه برای من تا خوندن اوووون همه جلد! نه؟!
نمیدونم . من که انقدر عاشق کتاباش بودم یه قسمت فیلمشو دیدم متوجه شدم قابل مقایسه نیست با کتابای قشنگش و سبک فوق العاده ی لمونی اسنیکت....
دیگه دان نکردم...
پاسخ:
واقعا؟!! یعنی تا این حد بین فیلم و کتابش فاصله است؟!
هر چند اکثرا آثار اقتباسی همینجوریند!
چرا دروغ؟! مطلب خیلی قشنگی بود. عمیق و دردناک
اما جواب...
آره قطعا میمیره. مگه نمیبینی این همه مرده تو کوچه و خیابون و ...
اونی که یه بار مرده این رو کامل میفهمه!
کتاب بخونید. اونم از نوع کاغذیش. بزارید دستاتون وسط اون همه کاغذ غرق بشه.
پاسخ:
ممنونم از تعریفتون.
چه استعاره ی دردناکی!
حتما می خونم. من عاشق کتاب و مطالعه ام. فقط این روزا فرصتش پیش نیومده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">