شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ب.ظ

ج مثل جوراب :)

شما هم با خریدن یه جفت جوراب خوشگل نخی و پوشیدنش ذوق زده می شید یا فقط من اینجوریم؟!


۹۷/۰۱/۰۵
مهناز

نظرات  (۳)

آره اگه خیلی خوشگل و رنگی باشه کیف داره :D 
ولی میرم خیابون فقط دوس دارم واسه نی‌نیا جوراب بخرم از بس این جوراب بچه‌ها بامزه‌ان !!
پاسخ:
هوووم :))))
ولی دیده شده من حتی با یه جوراب نخی سفید هم ذوق زده شدم ؛)
آره مال بچه ها خیلی بامزه و دوست داشتنیه.

هر چیز نو لذت و حلاوت خاصی به آدم میده که خیلی آرامش بخش و شیرینه..


http://dl.mynextaraneh.in/Archive/A/Aref/Aref%20-%20Nazak/03%20Ey%20Del,%20Ey%20Del.mp3
پاسخ:
بله شاید :)
عه من چرا اینجا نظر ندادم؟!


من هلااااک جورابم مهناز :)
یه بار رفته بودیم یه جوراب فروشی با بهار. انقد دم درش با ذوق جورابای مختلف به هم نشون دادیم که فک میکردم الان یارو میاد بیرون به هرکدوممون ی جفت جوراب هدیه میده:)))
پاسخ:
نمی دونم. حواست پرت بوده شاید؛ پرتِ کسی یا چیزی ؛)

چه بامزه :)))) من بودم بهتون هدیه می دادم ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">