شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

Inketabalie

دوستم برام نوشته:

Mahnaz Inketabalie

پس از مدتها زیر و رو کردن حافظه ام و فرهنگ لغات و قطع امید از خودم، تازه متوجه شدم نوشته: این کتاب عالیه :||||

:))))))))))))))))))))))))))))))

خدایا این دل خوشی ها رو از ما نگیر ؛)

۹۷/۰۱/۰۴
مهناز

نظرات  (۴)

منم خعلی ضایع خوندمD:
قیافش خارجی تر از "این کتاب عالیه" بود:دی
پاسخ:
آررررررره... من تمام تلاشمو کردم که درست تلفظش کنم ولی نشد که نشد!!!! :))))
حواسش از گذاشتن فاصله پرت بوده دوستم ؛)
داشتم تو دلم تحسینش می کردم که واااای چقدر خارجکی بلده... ؛)
😂😂😂in ketabalie
یه بار یه جا نوشته بود 
Zoir nazan farsi neveshtam 
ولی من کلی تقلا کردم تا خوندمش😂
پاسخ:
:)
منم این تجربه رو دارم ؛)
بعضی جاها هم کلیه کلمه ها رو می چسبونن بهم البته کلمات فارسیه، فارسی هم نوشته شده 
و طبیعیه که آدم هنگ کنه!
:)))))) خدا سایه‌ی این دوستا رو کم نکنه
پاسخ:
چی می تونم بگم جز اینکه : آمین :)
وای خدا.
شهیدشدم من ازخنده:^_^
پاسخ:
منم انقدرر خندیدم :)
الهی که خنده هات از ته دل باشه همیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">