شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۲۳ ب.ظ

درست مثل لبو!

در حالی که صورتت از بخور، سرخِ سرخ شده باشه، مهمون بیاد :|

۹۷/۰۱/۰۴
مهناز

نظرات  (۵)


وقتی مهمون برسه و آدم آمادگی نداشته باشه اون وقت شاید زمانی برای جبران و عذرخواهی و این چیزها باشه، مثلا توی دیدار بعدی، ولی وقتی اون فرشته مهربون اومد، دیگه فرصتی نمی مونه که آدم بتونه حداقل عذرخواهی بکنه... سلام، مبارک باشه.
پاسخ:
خب بلی ولی تو موقعیت من هیچ نیازی به عذر و جبران نبود :)      امیدوارم گناهامون کمتر باشه اون لحظه! و عاقبت به خیر بشیم.
سلام. منظورتون عیده؟؟!!!!!! عید شما هم مبارک!
ولی چرا اسمتون رو ننوشتید؟!
شما احیانا از خوانندگان وبلاگ قبلیم نیستید؟!!!
چ بامزهD:
من بودم کلی براات دس میگرفتم
پاسخ:
:)))
صالحه؟!!!!!
فکر کردی گذاشتم صورت لبو شده ام رو ببینن؟!! نخیر.. طی یک عمل انتحاری در عرض فکر کن 10 ثانیه با کرم به صورتم حال دادم. یعنی چنین سریع العملم ؛))))))) بله :)
😥😂
پاسخ:
:|
آیا خندیدن در چنین مواقعی کار خوبی است؟! :))))))
بلی؟!
عجب…
پس عملیات انتحاری زدی
عافرین سرعت عمل=))
پاسخ:
بلی. چی فکر کردی؟! :))))
واقعیتش وقتی خودمو تو آینه دیدم خعلی ترسیدم:||||||| خدا رو شکر زود وارد عمل شدم!
بععععععلههههه
پاسخ:
نچ نچ نچ نچ
:))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">