شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

واقعیت یا خواب؟!

سنجاق میشه به اتفاق چند روز پیش و گم کردن کتاب؛

بعضی خوابها هستند که مدام تکرار می شن. موضوع یه چیزه ولی هر بار یه خواب متفاوت می بینی! مثلا هر بار سعی می کنی از یه طرفِ رودخونه بری سمت دیگه اش ولی تو هر خوابی این رودخونه متفاوته و علت عبور ازش هم متفاوت!!! اینجور خواب ها تعبیر دارن و حتی اگه تعبیر هم نداشته باشن، علت دارن. 

من اکثرا تو خوابهام یه چیزی رو یه جایی جا میذارم یا می ترسم که جا بذارم! این اتفاق تو واقعیت کم پیش اومده ولی موقع جا گذاشتن کتاب درست همون حس و همون ترسی رو تجربه کردم که تو خواب هام حس می کنم!

۹۷/۰۱/۰۳
مهناز

خواب

نظرات  (۴)

بعدازظهرخواب بودم(روکاناپه  خونه مادرجانم اینا)
دیدم باعموم رفتیم تئاتر رومئووژولیت!!عموم اون وسط جااینکه تماشاکنه شروع کرد به حرف زدن !!!
حرفایی که به شدت مخالف شون بودم

عمه م صدازدنگارپاشوچایی وشیرینی بخور
بیدارشدم دیدم عموم داره همون حرفارو میزنه
میگم چی میگی عمو!واظهارنظرکردم
بعدهم عموباحوصله توضیح داد:)ومن قانع شدم
درحالی ک توخواب تصمیم گرفته بودم باهاش قطع رابطه کنم :دی  🤣🤣



پاسخ:
عجب خوابی دیدیا! خوابی که درست بعدش تو واقعیت مرورش کردی!!!!
تو خوابت عجول بودی شاید و تو واقعیت صبور ؛)
برای من خیلی ساده ترش اتفاق افتاده! 
چقدر جالب! منم دقیقا بخاطر خوابام ترس از ارتفاع وحشتناک گرفتم :D 
یکی بیاد خوابای مارو تعبیر کنه!!! 

ایشالله که تعبیرشو پیدا کنید :) 
پاسخ:
وااای!
منم یه مواقعی تو خوابام از یه جایی می افتم پایین؛ مثلا از بالای یه پله یا توی جوب یا...

مرسی؛ شما هم :))
مهناز عزیزم من تعبیر خواب نمیدونم ولی حس میکنم خواب هات یه معنیش میتونه این باشه که از جا گذاشتن یا جاموندن میترسی... منظورم جا گذاشتن کیف و وسیله و اینا نیستا ... شاید دنبال خودت میگردی...
من به خواب خیلی اعتقاد دارم خواب ها خیلی چیزها میگن...
پاسخ:
چه عجیب! اینطوری راجع بهش فکرنکرده بودم! شاید...
منم:) به خصوص از سال پیش:) 
آررره... خوابها گاهی چیزای زیادی بهمون می گن!
شاید چون خیلی بهش فک کردی برات اتفاق افتاده.

پاسخ:
نه! نمیدونم!
خوابای این شکلی زیاد می بینم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">