شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ

خانومِ مامان بزرگ/ 2014

یه فیلم کره ای درام- تخیلی- فانتزی!!!!

داستان راجع به مادربزرگ بداخلاق و غرغروئیه که با پسرش زندگی می کنه! اونقدر اخلاقش تنده که باعث بد شدن حال عروسش میشه و خونواده دارن به این فکر می کنن که مادربزرگ رو بفرستن خونه ی سالمندان... مادربزرگ می فهمه و در حالی که به شدت غمگینه میره به یه مغازه ی عکاسی تا یه عکسی برای مراسم تدفینش داشته باشه!!! وقتی میاد بیرون متوجه می شه که به دوره ی جوونیش برگشته...! و الان شاید بتونه کارایی رو بکنه که قبلا فرصت و شرایطش رو نداشته...

فیلم جالبی بود و  حداقل ارزش یک بار دیدن رو داره.

۹۶/۱۲/۲۷
مهناز

نظرات  (۳)

دوستش دارممم.... حتما میبینمش:))
پاسخ:
:))))))
چ جذاب طوری...
برم بیابمش.
مرسی معرفی مهناز جانم.
پاسخ:
امیدوارم باب میلت باشه.
با شناخت اندکی که ازت دارم فکر می کنم ازش خوشت بیاد!
قابلی نداشت.
امیدوارم فرصت کنم ببینمش :) الان دارم shooter رو میبینم :D
پاسخ:
:)))))
حس می کنم قبلا دیدمش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">