شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۲۹ ب.ظ

مزیت کتابدار بودن!

رفتم کتابخونه دنبال چند تا کتاب نسبتا جدید... کتابدار محترم می گه دست خودمه بعد از اون هم قراره بدم به یکی از همکارای دیگه ام ان شا الله بعد عید بیای در دسترسه.

البته من با اینش کاری ندارم اتفاقا خیلی هم خوبه که کتابدارها که فرصتش رو دارند کتابهای خوب خوب رو زودتر بخونند اما مشکل اینجاست که تو سیستم ثبت نمی کنند و من تا همین چند روز پیش هر کتابی رو که می خواستم سیستم اعلام می کرد که هست اما خب میرفتی دنبالش می دیدی سر جاش نیست...

الانه که باید گفت ای دل غااااااافل.... :|

۹۶/۱۲/۲۰
مهناز

نظرات  (۶)

فقد کتابفروشا…
خوداشاهده اگه من کتابفروش نشم میمیرم:|
پاسخ:
خدا نکنه.
وااای نگو... خوش به حالشون.
یکی از دوستای وبلاگی من توی کتابفروشی باباش کار می کنه. شاید گاهی کسل کننده بشه ولی مزیت های خودش رو داره ؛)
زینبی خوووووش به حالت! قدر موقعیتتو بدون ؛)
😄 چه بانمک ،حداقل موبایل بازی نمیکنن این خیلی خوبه ... من کتابخونه خوب دور و برم نیست که بتونم استفاده کنم! و خدایی کتاب هم خیلیی گرونه.🙈
پاسخ:
موبایل بازی پیشکش اخلاق داشته باشن کافیه؛ من که حداقل هفتاد درصد کتابدارهایی که دیدم بداخلاق بودن!
چقدر حیف... آره کتاب خیلی گرونه اصلا منصفانه نیست!
خدا رو شکر که به چند تا کتابخونه دسترسی دارم!
وااای :) جالب بود اما حرصم دراومد :)))
پاسخ:
منم اولش حرص خوردم اما عوضش با کتابداره دوست شدیم :) با هم کمی در مورد چند تا کتاب گپ زدیم ؛)
خوش بحالتون میرین کتابخونه. نزدیک ما که کتابخونه نیس :( دانشگاه هم کتاب درسیه فقط. 
پاسخ:
کتابخونه خیلی هم به ما نزدیک نیستا ولی من میرم دیگه.
برای رفتن به یکیشون دو تا اتوبوس عوض می کنم و حدودا یه ساعت طول می کشه با تاکسی هم برم حدودا نصف این زمان!
اون یکی نزدیکتره ولی :))
واقعا؟! کتابخونه دانشگاه ما رمانم داشت حتی و خیلی کتابای دیگه رو!!!!
مهناز صالی میخواد کتاب فروش بشه! نمیگه بده که!
پاسخ:
می دونم. منم همچین فکری نکردم اصلا 
:|||||||||||
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۲۴ زینب (مسافرکربلا)
کتابفروش بودنم یه همچین مزیتی داره :)
یه لحظه عنوانتو خوندم فک کردم کتابدار شدیا !!
پاسخ:
آررررررررررررره
کاش می شدم ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">