شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ

بالاخره جد بزرگ پرتغال جوانه زد ؛)

بعد از روزها چشم انتظاری بالاخره یک جوانه ی کوچک مشاهده شد.

هسته های نارنجی که کاشتم یه جوونه ی کوچیک زده... یه معجزه ی کوچیک... 

۹۶/۱۲/۱۴
مهناز

نظرات  (۶)

آخی نازییی ...
خیلی زمان زیادی طول میکشه ولی خیلی لذت بخشه تماشای جوونه زدن و بالیدنشون
پاسخ:
کم کم داشتم ناامید می شدم از جوونه زدنشون. خیلی وقت بود که منتظر بودم.
فکر میکنم پرتقال دیر در میاد.


معجزه ی کوچیک:))
چ قشنگ!
منم هر وخ شمعدونیم میخاد ی برگ تازه دربیاره
همین حسو دارم^.^
پاسخ:
من نمی دونستم انقدر طول می کشه!
:))))) این معجزه های کوچیک خیلی حال خوب کنن.
حالا اینهمه میگن سبزه عید پرتقال بکارین ما که چشممون خشک شد ازین پرتقالا تخم ببینیم :))) همه بدون تخمن !

ولی واقعا سبز شدن و بزرگ شدن گیاها خیلی ذوق زده کنندس *__*
پاسخ:
واقعا؟! چه عجیب!
اوهوم. به خصوص گل دادنشون. آدم ذوق مرگ میشه! محال ممکنه از جلوشون رد شه و نگاه نکنه ؛)
وای که چقدررر حستو میفهمم...
امروز که دیدم کاکتوس جان جوونه جدید زده از خوشحالی دلم میخواست گریه کنم :)

یادم باشه به خاطرش سجده شکر به جا بیارم :)
جانم...
پاسخ:
فکر می کنم همه به یه نوعی تجربه اش کردن :)
چه با ذوق و شکرگزار...
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۳۴ زینب (مسافرکربلا)
خیلی حس قشنگیه خیلی ...من قبلا هسته خرمالو میکاشتم و خیلی دیر درمیومد اما وقتی درمیومد حسابی زوق زده میشدم :) فک کن بعد چیزی حدود سه ماه !
کلا گلکاری روح آدمو شاد میکنه خدا کنه خوب هم رشدشو ادامه بده :)
پاسخ:
هسته ی خرمالو! چه جالب!
سه مااااااه! چقدر صبوری!
درسته. ان شا الله...

سلام
امید که سال نو، سالی سرشار از موفقیت و کامروائی باشد برایتان..
آن کهنه برود به خیر..
این نو بیاید به شادی..



http://dl.musicbambo.org/musicbambo18/100/Amin%20Rostami%20-%20Azizam%20%5B320%5D.mp3
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون. ان شا الله که امسال سال خوبی برای هممون باشه.
الهی آمین.

مرسی بابت پیشنهادهای آهنگینتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">