شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۸ ق.ظ

نامه ای به بابا میهن بلاگ!

میهن بلاگ مدام داری بهم اصرار می کنی بیا چمدونت رو جمع کن و برو!

هِی من خودمو می زنم به اون راه! هی تو ول کن نیستی!
هی دلم می خواد بهونه و دلیل بیارم برای موندن هِی نمیزاری...!
من آدم رفتن نیستم ولی یهو دیدی جدی جدی دیگه قید سادگیت رو زدم و وسایلمو جمع کردما!اون وقت ممکنه دیگه برنگردم حتی اگه هزار بارم دلم تنگ شه!
دیگه مهم نیست. بالاخره میرم اما دلم می خواد وقتی یادت میفتم حالم خوب شه! دلم نمی خواد با این حال نزارت بزارمت و برم!
 
+ دلم می خواست عنوان پست رو بزارم "رفتن یا نرفتن، مساله این است" اما به حرمت تو ازش گذشتم ؛))) تو عنوان جذاب تری هستی ؛)
+ امضا:مهنازِ تو :)))))
۹۶/۱۱/۱۷
مهناز

نظرات  (۶)

ای بابا همه چرا اینروزا حرف رفتن میزنن :/
پاسخ:
من که نمی خوام کلا بزارم برم! فقط کوچ می کنم به یه جای دیگه!
اون دوره که میهن ربات اسپم داشت من اسباب کشی کردم عصبیم کرده بود . با نرم افزار مهاجرت بیایید بیان ... همه پست ها و کامنت هاتونم هم منتقل میشه ...
پاسخ:
پس یه زمانی تو میهن می نوشتی :) اتفاقا به تنها سرزمینی که فکر می کنم بیانه :) جایی که میشه گفت بهتر از هر جای دیگه ای به کاربرانش اهمیت میده! حداقل تا الان :) ان شا الله به زودی زود...
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۳۳ زینب( مسافرکربلا)
چه بامزه نوشتی مهناز
پاسخ:
دیگه کاری بود که از دستم بر میومد :)
بله من تقریبا همه جا نوشتم بلاگفا قبل از پکیدن! بلاگ اسکای دو هفته میهن از پکیدن بلاگفا تا اسپمر دار شدنش.و الان بیان
پاسخ:
منم یه زمانی توی بلاگفا می نوشتم. یادش بخیر... نتیجه اش این شد که دوستامو ازم گرفت :( ولی باعث شد به تغییر فکر کنم و اینکه خیلی جاهای دیگه هم میشه نوشت :) بعد از اون موندم سر سه راهی بلاگ، میهن، اسکای: تو هر کدوم هم یه وبلاگ درست کردم اما تنها تو میهن نوشتم! کار کردن باهاش ساده بود! اسکای رو دوست نداشتم و عقلم هی بهم نهیب می زد که برو بلاگ! الان داره بهم میگه دیدی؟! دیدی حق با من بود
میهن بلاگ جدیدا خیلی اذیت میکنه
البته من مرورگرم رو عوض کردم خیلی بهتر شد
امتحان کنین شاید مشکل برطرف شد مهناز بانو
پاسخ:
نه! نمی خوام به هر سازی که می زنه برقصم! هر چند از همین الان هم دلم برای سادگیش، شکلکا و آنلاینرم تنگ میشه :((((
من از این شههههررر میرررررممممم
شهری ک ستااااره هاااااش خاااموشههههه
معشوووق عاشقشووو میفرووووشع
به هیچ و پوچ زندگییییی....

(عاهنگ امیرعظیمی)
پاسخ:
بیا تحویل بگیر میهن بلاگ :( ببین میهن به هیچ و پوچ زندگی...!!! میهن هم باید آهنگ نروی رضا صادقی رو برام بخونه: نررررررررررو تو هم مثل من نمی تونی دووووم بیارررری نروووووو تو هم مثل من تو غصه کم میاااااااری نرووو نروووووووووووووووووووووووووو.... ؛) دانلودش می کنم! آهنگ امیر عظیمی رو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">