شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

دید متفاوتش!

گلی استعداد عجیبی داره در این که یک فیلم عاشقانه رو تبدیل به یک کمدی تمام عیار بکنه:))))
دیروز به جای تماشای یک فیلم عاشقانه کنارش، داشتم یه فیلم طنز می دیدم!
به قول آقای همساده یعنی داغون شدماااااااا
۹۶/۱۱/۱۶
مهناز

نظرات  (۵)

گلی کیعه؟!

خوبه عادم ی همچین کسایی رو داشته باشه
ک داستان فیلمو کلااااا نصصف کننن....:دی

پاسخ:
خواهرمه؛ من گلی صداش می کنم! آره واقعا
گلی رو نمیشناسم اما اگه انقدر کنارش فیلم دیدن خوبه از بودن کنارش لذت ببر
پاسخ:
فیلم های طنز رو کنارش ببینی خیلی خیلی لذت بخش تره. برای این که باعث می شه بیش تر و بیش تر بخندی :)))))
چ بامزه!
دلم خواست با یک نفر دیگه فیلم ببینم. نه تنهایی...
پاسخ:
چه خوب! گاهی وقتا فیلما تنهایی می چسبند گاهی هم نه... باید یکی باشه که حس هات رو باهاش شریک شی :)
من خودم این استعدادو دارم که وقتی همه نزدیکه گریه کنن وسط فیلم خنده دار کنم فیلمو ؛ فک کنم برا اینه که میترسم کسی گریه کنه. با اینکه شاید اون صحنه خودمم گریم در بیاد.
پاسخ:
چه خوب. کم پیش میاد بتونم یه همچین کاری بکنم! فقط بعضی وقتا می تونم حواسا رو پرت کنم! ولی از اونائییم که شاید پا به پای فیلم گریه کنم یا مجبور بشم هی بریزم تو خودم :(
خدا خواهرتون رو براتون حفظ کنه مهناز بانو !
بودا هم از این قابلیتا داره و حتی ... بیشتر
یعنی توانایی این رو داره که یه مجلس عزا رو به پارتی و بزن و بکوب و دوپس دوپس تبدیل کنه
داشتن کسی که هیچ چیزی در دنیا رو جدی نگیره گاهی برای هممون لازمه !
روزهای خوبی براتون آرزو میکنم
پاسخ:
خیلی ممنوم. بعله می شه حدس زد ؛) خدا برای خونواده و دوستاتون حفظتون کنه! منم همینطور :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">