شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

بک هی برگشته/ 2016

 

یه مینی سریال 4 قسمتی کره ای که ارزش تماشا کردن رو نداره! ترجیح می دادم سریال دیگه ای رو تماشا کنم! داستانش هم راجع به دختریه که دنبال پدرش می گرده و این صحبتا! سوء تفاهم و آدمایی که با این سوء تفاهمات زندگی کردند یا مجبور شدند که زندگی کنند!

 
۹۶/۱۱/۱۶
مهناز

نظرات  (۱)

پس نبینیمش :) من حالا اینروزا دارم سایمدانگ رو میبینم. اونم کره ایه. ولی خیلی قشنگه.
پاسخ:
؛)) ندیدمش! تازه اسمش رو شنیدم. جدیده؟! موضوعش چیه؟ + چقدر خوبه که یکی اینجا پیدا شد که این روزها هم سریال کره ای می بینه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">