شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ق.ظ

leap/ 2016


رویاها می تونن به واقعیت تبدیل شن! 
داستان از این قراره که فلیسی و ویکتور از یتیم خونه ای که در اون زندگی می کنند، فرار می کنند تا به دنبال رویاها و آرزوهاشون برن! آرزوی فلیسی اینه که یه بالرین بشه و ویکتور دلش می خواد که یک مخترع بشه... ماجرا تو پاریس اتفاق می افته؛ اونا از هم جدا می شن و هر یک سعی می کنند اون چیزی رو که می خوان به دست بیارن؛ هر کدوم تو موقعیت هایی قرار می گیرن تا بتونن مسیر رسیدن به خواسته هاشون رو طی کنند، فلیسی وارد مسابقه ای میشه که قراره بهترین بالرین رو انتخاب کنن تا کنار یک بالرین معروف اجرا داشته باشه و ویکتور سر از کارگاه ایفل! (سازنده برج ایفل و مجسمه آزادی) درمیاره!
می تونم بگم که leap یکی از بهترین انیمیشن هائیه که دیدم! اصلا کسالت بار نبود! طنز و بخش های کمدیش خیلی خوب بود؛ شخصیت مربی خیلی دوست داشتنی بود! دوست ویکتور بامزه بود! کسی که فلیسی کنارش موند و کنارش آموزش دید هم شخصیت دوست داشتنی ای داشت و صحنه هایی که فلیسی رو آموزش می داد رو دوست داشتم و برام جذاب بود! موسیقی متنش خوب بود؛ همین طور آهنگ هایی که برای رقص باله استفاده کرده بودن!
در کل پیشنهادم اینه که تماشاش رو  بزارین تو اولویت هاتون :) اما توصیه می کنم نسخه اصلی اش رو ببینین؛ نسخه ای که دوبله شده، به شدت هرچه تمام تر س. ا.ن.س.و.ر شده و کلا شما اصلا حس نمی کنید که این دختر قراره یه بالرین بشه! من نمی فهمم یه رقص باله مگه چیه که باید حذف بشه! دیگه شورش رو درآوردیم!
۹۶/۱۱/۱۳
مهناز

نظرات  (۱۶)

خب شایدم همین امشب دیدمش ! خیلی وقته کارتون ندیدم
پاسخ:
خیلی هم عالی! پس بعد از دیدنش نظرت رو بهم بگو لطفا ؛)
عزیزم...
گذاشتم تو اولویت :))
پاسخ:
:)))))))
چ خوووب
چقدر دلم ی چیز روحیه بخش شاد میخاس=))
میذارم جمعه بعد ازمونم...
پاسخ:
خیلی خوبه. موفق باشی تو آزمونت ؛)
همین الان میرم ببینمش....
تنها دلیلی که انیمیشن دوبله و فیلم دوبله نمیبینم همینه .... یه دوره که مصمم بودم برم زبانمو تقویت کنم کتاب رو به زبان اصلی بخونم ... دقیقا بعد از خوندن خشم و هیاهوی فاگنر به این نتیجه رسیده بودم یه شاهکار ادبی تبدیل شده بود به یه فاجعه ادبی .... البته تنبلی مانع از اجرای هدفم شد!
پاسخ:
واوووووو.... یعنی دیگه ادامه ندادی؟! تقویت زبان رو می گم؟! بعضی آثار خوب دوبله می شن من کارتون دوبله شده ی خوب هم دیدم. همین طور فیلمی که خوب دوبله شده! ولی می دونی بعضی آثار رو دوبله نکنیم سنگین تریم اصلا!
مهناز عزیز رفتم و دیدمش :) کلی ذوق کردم و کلی هم اشکم دراومد ... من عاشق باله و پاتیناژ و این جور رقصای ظریفم ولی وقتی پرسیدم گفتن از بچگی باید شروع کنی ...
پاسخ:
وااای چقدر سریع! :))))) باله خیلی خیلی سخت به نظر میاد ولی من هیچ وقت خیلی دوستش نداشتم! تماشاش کسلم می کرد! :( ولی این خیلی خوبه که داری یه رقص دیگه یاد می گیری ؛)
نمیدونم چجوریه من خیلی اتوماتیک میتونم زبان رو یاد بگیرم ... فیلم زبان اصلی زیاد میبینم ...ولی خیلی جدی پیگیرش نشدم... دوست دارم کاری که انجام میدم با انگیره درونی باشه برام لذت بردن خیلی مهمه
پاسخ:
می فهمم چی می گی!
من هم بعد از معرفی شما این انیمیشن زیبا رو دیروز دیدم
به نظرم قشنگ بود
موضوع خوبی داشت ، موسیقی زمینه مناسب که در قسمتهایی مربوط به باله ی دریاچه قو میشد
و تقریبا همچی زیبا و دلپذیر بود بجز دوبله ی این اثر که میشه گفت واقعا وحشتناک بود
در جاهایی بجای رقص باله از ورزش نام میبردن یا در صحبت پسر و دختر داستان بجای کلمات عشق از ماه و ستاره صحبت میکردن
به نظرم انیمیشن «هیولا در پاریس» (به انگلیسی: A Monster in Paris) خیلی جذاب تر میاد !
در هر صورت ممنون بابت معرفی این انیمیشن جذاب !
پاسخ:
:) من که گفته بودم دوبله شده اش رو نبینید! آره می گفت من عااااااشق ژیمناستیکم؟!!!!!! به جای رقص و باله. هیولا در پاریس رو دیدم اونم انیمیشن قشنگیه ولی من از این شاید یه کوچولو بیشتر لذت بردم!
 خواهش می کنم :)
بالاخره دیدمش!! خیلی خوب بود! البته اولش زیاد جذبم نکرد ولی بعدش جذاب شد.
مخصوصا اولش گفتم ای بابا باز ازین سیاه سفیداس که، یه دختر افاده ای پولدار بی استعداد در مقابل یه دختر فقیر بااستعداد. ولی خب بعدش خیلی خوب شد و پایان خیلی خوبی داشت :)
پاسخ:
خوشحالم که شما هم خوشت اومده ازش :) من از همون اولش جذبش شدم:)
منو لفظ ژیمناستیک و ورزش اذیت نکرد!!!
فقط فکر کردم این انیمیشن اگه دی وی دیش موجود باشه اصلا موضوع نداره ...بیشترش در مورد دختره بود که شکر خدا بخش های مربوط بهش دوبله نشده بود یعنی سانس ور شده تو فیلم!!!
نسخه اصلی جودی آبوت رو دیدین؟
پاسخ:
احتمالا موجود باشه. من بار اول که این انیمیشن رو دیدم نسخه ای بود که حدودا 15 دقیقه اش حذف شده بود! فکر کن! خیلی اذیت می کرد آدمو. بعضی صحنه ها زوم شده بود؛ اصلا یه وضعی!!!!! خلاصه که فهمیدم نسخه ی سان سو ر شده اش کاملا به درد نخوره! به غیر از یکی دو قسمتش نه متاسفانه! اونم منی که عاشق جودیم:( باید زودتر ببینمش! ولی انصافا جودی رو خیلی نابود نکردن! حداقل می شد فهمید چی به چیه
من دیدم! جودی یه دختریه که عین همه دخترای نوجوون دنیا فکرش مهمونی و لباس و آرایشه ...
چند بارم با جرویس میره بیرون و بهشون خوش میگذره اما جودی که من یادمه فقط درس میخوند.... حتما ببینش یکی دوقسمتش که کاملا غی. قابل پخش بود..البته تو ایران
پاسخ:
چقدر بد گولمون زدند تا اون چیزایی رو که خودشون می خواستن بهمون دیکته کنند! از حق نگذریم مهارت زیادی تو دوبله و سان سو ر دارند نه؟! فکر می کنم بتونند رتبه اول جهان رو تو این مورد به دست بیارند حتما می بینمش؛ به توصیه شما زودتر :)))))
من دیدم! جودی یه دختریه که عین همه دخترای نوجوون دنیا فکرش مهمونی و لباس و آرایشه ...
چند بارم با جرویس میره بیرون و بهشون خوش میگذره اما جودی که من یادمه فقط درس میخوند.... حتما ببینش یکی دوقسمتش که کاملا غی. قابل پخش بود..البته تو ایران
پاسخ:
می بینمش :)
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۲۳ کاغذ باطله
خب... دلم خواست ببینم... شاید به زودی...
همین..
پاسخ:
امیدوارم اگه دیدینش ازش لذت ببرین :)
مهناااااز
دیدم این انیمیشن رو...
فوووق العاده بود. و خیلی انرژی بخش و خوشحال کننده. از اونا که نگهش میدارم تا بعدا دوباره ببینم! از اونا که مناسبه برای وقتایی که میخوای حس و حالت گل گلی و لبخندی بشه:)

+آخرین سکانسش فوووق الآده بود. اون پرش قشنگ :)
پاسخ:
یادم باشه چیزهای قشنگ رو اینجوری معرفی کنم. تقریبا همه دیدنش :)
خوشحالم که خوشت اومده :)
+ اوهوم...
دیشب اینو دیدم
مرسی از پیشنهادت مهناز
همیشه چیزای عالی داری^.^
خعلی خوووب بود واقعا
دمت گرم!!
کلی خوشگل بود…
من زبان اصلیش با زیرنویس دیدم باتوجه ب توصیت~.^
بسی خوشحالی داش^.^
پاسخ:
خواهش می کنم؛ قابلی نداشت ؛)
قربوووووونت.
دم شما هم گرررررم که به توصیه های ما عمل می نمایی :)))))))))
خلاصه ک بسی دمت گررررم~.~
من تورا عاشقم اصن.

بهم بگو
ک امشب چی ببینم؟!
فیلم-انیمشین؟!
(ترجیحا حال خوب کن D:)
پاسخ:
قربوووونت.
منم منم تو رو...
کامنتات گاهی خیلی حال خوب کنن می دونی؟!!!
اکثرا سعی کردم انیمیشن ها رو تو وب معرفی کنم نمی دونم کدومو دیدی یا ندیدی؟!!!
از قدیمی ها اگه ندیدی اینا رو ببین: غارنشینان، فوتبال دستی، هیولا در پاریس، فصل موج سواری.
حدودا یه ماهی میشه انیمیشن ندیدم ولی یه انیمیشنی هست که خیلی تعریفش رو شنیدم از بابت حس و حال خوبی که داره و دوست دارم زودتر ببینمش :مری و مکس؛ اگه ندیدی اینو ببین.
فیلم چیزی به ذهنم نمیرسه ولی اتفاقی تو تلویزیون دو تا فیلم دیدم بامزه بودن اگه ندیدی ببینشون: مثل یک ستاره زندگی کن( راجع به سه تا پیرمرده)، ماشین دیوانه

یکی خلاصه ی خوب و کوتاه از داستانش بده باید برای کلاسم به انگلیسی خلاصه شو بگم
پاسخ:
فکر کنم تو نت باشه اگه بگردی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">