شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی


سوزی دختر چهارده ساله ای است که به دست مرد همسایه به قتل رسیده است. او بعد از آن در بهشت شاهد ماجراهایی است که بعد از مرگ او اتفاق می افتد... اینکه خانواده اش چگونه با این موضوع برخورد می کنند، قاتل چگونه به زندگیش ادامه می دهد و ....

این کتاب رو مدت ها پیش خوندم! موضوع جالبی داشت از این جهت که روح سوزی بعد از مرگ می شه راوی کتاب! از اون رمان هایی بود که نه خیلی دوستش داشتم و نه خیلی بدم اومد ازش. اما فکر می کنم از معدود کتاب هایی بود که از یکی دو صفحه اش بدون این که بتونم بخونمشون، رد شدم!کتاب غم انگیزی بود! اما از این جهت که همون صفحات ابتدایی می دونی قراره چه اتفاقی بیفته! سعی می کنی کم تر غم بخوری و با روح سوزی همراه بشی! فرق این کتاب با کتابهایی تو ژانر جنایی اینه که تو اون کتابها دیگه از مقتول چیزی نمی شنوی مگر راجع به گذشته اش و نحوه ی قتل و حال خانواه اش اما اینجا روح مقتول همه چیز رو می بینه و احساساتش رو بیان می کنه! و این یه غم خاصی داره که مدام تا کتاب رو تموم کنی همراهیت می کنه!
+ فیلمش هم ساخته شده.
۹۶/۱۱/۱۰
مهناز

نظرات  (۸)

اهان
باشه دوستم:)
لینکی

کتابهای تخیلی هم حال و هوایی خاص دارند
پاسخ:
بله هر کتابی حال و هوای خاص خودش رو داره :)
چ اسم وحشتناکی!!
پاسخ:
واقعا؟! نمی دونم چرا من همچین حسی نداشتم! عجیبه که از همون اول هم نسبت به اسمش حس خوبی داشتم؟!
ترسناک محسوب میشه؟
پاسخ:
نه نمیشه گفت ترسناکه. شاید بشه گفت جنایی- ماورائیه!
واااااااای عالیه اولین رمانی که با تبلت خوندم طفلک سوزی ..
پاسخ:
جزء رمان های محبوبم نیست ولی متفاوت بود! اوهوم :(
گاهی هوس میکنم کتابای این مدلی بخونم
پاسخ:
کتابای این مدلی هم جذابیت های خودش رو داره.
خخخخ
دانشگاه میری؟؟
ممنون اره خیلی خوب بود
پاسخ:
:))) خدا رو شکر. همیشه به شادی
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۳۱ زینب( مسافرکربلا)
چند سال پیش همچین کتابی خوندم ولی مطمئن نیستم دقیقا همون باشه .من ازش خوشم اومد البته فوق العاده نبود اما جذاب بود برام:)
پاسخ:
برای من هم جذاب بود! ولی خب در عین حال غم انگیز هم بود :( یکی از هیجان انگیزترین قسمت هاش هم تلاش های خواهر سوزی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">