شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ق.ظ

حمداً لله :)

یه تیکه ی خیلی دوست داشتنی از گلستان سعدیِ جان :
منّت خدای را عزّ و جل که طاعتش موجب قُربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می رود مُمِدّ حیات است و چون بر می آید مُفَرَّح ذات.پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.

۹۶/۱۱/۰۸
مهناز

نظرات  (۵)


خاطره ها داریم با این نوشتار زیبا و معنایی حضرت سعدی. تجدید خاطره ای شد و یا آن ایام.
ممنون و سپاسگزارم مهربان
پاسخ:
چه خوب! خواهش می کنم.
بعله زیباست
سلام. وب قشنگی دارید. بعد مدت ها یه وبلاگ مفید دیدم. خصوصا نظرات و پیشنهادات در مورد کتاب ها و فیلم ها و همینطور دلنوشته ها زیباست. خیلی وقت پیش تو کار وبلاگ بودم ولی نه به این کیفیت. الان باز به سرم زده شروع کنم.
آرزوی موفقیت و سعادت. احتمالا بازهم سرمیزنم.
پاسخ:
سلام. خیلی ممنوم. لطف دارین شما. امیدوارم براتون مفید بوده باشه. چقدر خوب! شروع خوبی داشته باشید. ممنونم، کامنتتون حس خوبی داشت. خوشحال می شم دوباره بیاین:)
مهناااز سلام!


+باورت میشه همین دیرز پریروز بود دقیقا گلستان گرفتیم و دیباچه و دوتا حکایت اول رو خوندیم؟؟
پاسخ:
علیک سلام پاییز! بعضی حکایاتش خیلی خوبه! چقدر عجیبه پاییز و این درست سومین باریه که یه همچین اتفاقی می افته!
دقیقا... خیلی عجیب و خیلی جالب.
راستی منسفیلد پارک جین آستین رو گرفتم تا بخونم... هنوز شروع نکردم البته.
فعلا دارم زنان کوچک رو میخونم :)
پاسخ:
وااای زنان کوچک... کارتونش رو خیلی دوست داشتم.کتابشو نخوندم. باید جذاب باشه! قشنگه؟! یااااادش بخیر... منسفیلد پارک رو دوست داشتم. یادمه موقعی که می خوندمش تابستون بود! حتی یادمه تو چه حالتی بودم و چی داشتم می خوردم! بعضی قسمت هاش برام بی نهایت جذاب بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">