شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

حرف های تلنبار شده!

از این که تا یه کاری رو تموم نکنم نمی تونم حواسمو جمعِ کار دیگه ای بکنم بدم میاد!
از اینکه خودمو می زنم به تنبلی هم بدم میاد!
از این که نمی تونم راحت با نظرات مخالف کنار بیام هم خوشم نمیاد!
از این که حرفمو نمی فهمن هم خوشم نمیاد!
از این که حرفمو بد متوجه می شن هم خیلی بدم میاد!
از این که گاهی نمی تونم درست خودم رو کنترل کنم هم خیلی بدم میاد!
از این که گاهی فکر نکرده حرف می زنم هم خیلی خیلی بیشتر بدم میاد!
از اینکه یکی به خاطر یه دلخوری جزئی قهر می کنه و اینا هم خوشم نمیاد! چه اخلاقیه آخه! قبلا چند باری خودمم از این حرکتا زدما هنوزم که هنوزه وقتی یادش میفتم از خودم بدم میاد! شرمم میاد! اعصابمو بهم میریزه وقتی می بینم بین دو تا آدم عاقل یه همچین اتفاقی میفته!!کم ترین کار اینه که میتونی راجع بهش حرف بزنی!!
۹۶/۱۱/۰۷
مهناز

نظرات  (۷)


و گاهی.. حوصله بسر میشود!
پاسخ:
آره... بدجوری هم به سر می شود :|
عادم عاقل؟
ادما هرچی بزرگتر میشن بچه تر میشن!

منم بدم نمیاد نمیتونم حرف بزنم و از چیزی ک حق مسلمه میگذرم!
پاسخ:
آره تا یه حدی واقعا درسته! نه ببین منظور من اینجا با اون چیزی که تو می گی فرق می کنه! همه ممکنه یه جاهایی نتونن حرفشونو بزنن و از حقشون می گذرن! ببین یکی یه کاری می کنه به نظر خودش ایرادی نداره ، اصلا ذره ای فکر هم نمیکنه کسی ناراحت شه! بعد یکی دیگه همینجوری بهش بر می خوره! می گه بهم برخورد و میزاره میررررررررررررررره تاااااااااااا....! قهر قهر تاااااا... خب صبر کن اینم حرفشو بزنه... اصلا یه چیز تا این حد پیش پاااااااااا افتاده ارزشش رو داره؟!
از فکر نکرده حرف زدن هم باید بدتون بیادا !!

آره واقعا منم قهر کردن برام بی معنیه. ولی خب گاهی ازمون توقع میره دیگه! و من یکی خودم میزنم همه توقعاتو خراب میکنم :/
پاسخ:
واااای ببخشید اشتباه تایپی بوده! بدم میاد... بدم میاد... بدم میاد... مرسی از نکته سنجیتون! داشتم با خودم می گفتم خب منم همینو می گم دیگه! باعث شدید یه بار دیگه پستم رو بخونم! شاید هم بعضی وقتا قهر لازم باشه :|
ای جان ... همه ما لازمه یه وقتا غر بزنیم و بگیم از چیا بدمون میاد
پاسخ:
قربووونت :) آره و گفتن از چیزایی که خوشمون میاد ؛)
کلی گفتم منم از این خصلتی ک دارم بدم میاد!
پاسخ:
ببخشید که درست متوجه نشدم
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۰۵ زینب( مسافرکربلا)
وقتی خدا کسیو دوست داشته باشه نقطه ضعفاشو نشون میده تا اصلاحشون کنه:)
چی بهتراز اینکه قبل از اینکه کسی بهت تذکر بده خودت رفتارتو اصلاح کنی.
منظورم از خودت تو نیستیا هرکسیو میگم و بیشتراز همه خودمو؛)
پاسخ:
می فهمم :)) مرسی بابت کامنتت زینب عزیز :)
خیلی جالب بود...

من از اینکه گاهی نمیتونم فکرمو کنترل کنم هم بسیار زیاد متنفرم
پاسخ:
:) تجربه اش کردم و خدا رو شکر الان تا حد زیادی تحت کنترله :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">