شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

فیلم

سلام بمبئی یه فیلم هندی بود با یه پایان خیلی خیلی بدِ ایرانی. نمی دونم ما از کی  خالق این همه آثار تلخ شدیم! درست وقتی داری از فیلم لذت می بری همه چیزو میزنن خرابش می کنند!
سنتوری رو مدت ها بود می خواستم ببینم، هِی نمی شد؛ فکر میکردم یه فیلم عاشقانه است ولی یه درام تلخ بود! به نظرم جایزه ای که رادان برای این فیلم گرفته حقش بوده.
پرسه در مه رو هم دوست نداشتم ولی اسم متناسبی داشت. انگار واقعا داشتی تو مه پرسه می زدی. همه چیز تا حدی محو بود. برای من که لذت بخش نبود! با اون روایت غیر خطی اش!
۹۶/۱۱/۰۳
مهناز

نظرات  (۳)

کلا فیلم های ایرانی جذبم نمیکنن آخرین فیلم ایرانی که دیدم و لذت بردم فکر کنم همین سنتوری بود ، انعکاس هم بد نبود ....
پاسخ:
منم دارم کم کم علاقه ام روبه دیدن فیلمهای ایرانی از دست میدم. انعکاس داستان کلیش یادمه، خوب بود! سنتوری هم فیلم بدی نبود؛ حداقل از اولش معلوم بود که با چی طرفیم...
من از فیلم سنتوری خوشم اومد
درام تلخی بود بقول شما ولی حقیقت رو نشون میداد !
صحنه نواختن سنتور توی مراسم عروسی رو خیلی دوس داشتم !
اون دوتای دیگه رو ندیدم
چون حقیقتش از محمد رضا گلزار خوشم نمیاد و داستان " پرسه در مه " هم برام جذاب نبود !
پاسخ:
درسته! منم سنتور زدنش رو خیلی دوست داشتم :) خیلی ها همین نظری که شما داری رو دارن بعضی ها هم درست نقطه ی مقابل این نظر رو دارن ولی برای من تقریبا مثل بقیه بازیگراست! پرسه در مه خوب نبود واقعا!
مهنازفیلم نگار رودیدی؟!
نمیدونم چراازخیلی هاشنیدم فیلم خوبی نیس
اماخودم واقعابعدمدتها کیف کردم ازدیدن یک فیلم متفاوت


سلام بمبئی روتوسینمادیدم
یادمه خیلی خوش گذش
پاسخ:
نه هنوز ندیدم! الان که اینجوری گفتی دلم خواست ببینمش! برای این که سلیقه ها متفاوته! شاید منم دوستش داشته باشم. هر وقت دیدم می نویسم ازش. یادمه تو وبت نوشته بودی :) حتما اتفاقات خوبی برات افتاده اون روز! چون خیلی غم داشت یک سوم پایانی فیلم!اشک منو درآورد :(((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">