شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

طهران، خیابان جمهوری


اشعار عاشقانه ای ساده، کوتاه و دلنشین. تو یه ساعت سه بار خوندمش! قشنگه :)


- بیا دوئل کنیم    
هر که زودتر گفت        
دوستت دارم  :)

- پیراهن آبی ات را به شعرم
 قرض می دهی...!         

- امشب   
ماه را برایت قاب می گیرم    
فردا                
خورشید را برایت هدیه می آورم         
اصلا دنیا قابل چشم های شما را ندارد  :))   

 - اگر چشم هایم برق می زنند 
به خاطر دیدن توست
۹۶/۱۱/۰۳
مهناز

نظرات  (۵)

سلام
خوشحال شدم که سر زدی
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم
بیا دوئل کنیم
پاسخ:
قبوله... ولی من این دوئلو می برم. بس که عجولم و دوسِت دارم ؛)))) اصلا شک نکن. نیازی به دوئل نیست :))

بسیار زیبا
پاسخ:
اوهوم! خیلی دوست داشتنی اند!
چ پست خوبی:)))
یه عکس تولید داخل

یه عالمه شعرای رنگی
پاسخ:
آره... نمی دونم چرا تصویری از بعضی کتابا پیدا نمی کنم! با بی حوصله گی و بدسلیقه گیه ولی دیگه چیکار میشه کرد:) :)))
خیلی خوبه ک خودت عکس میگیری
پاسخ:
قربونت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">