شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

انیمیشن های دوست داشتنی

 

من نفرت انگیز 1 و 2 و 3 فوق العاده است. من که خیلی لذت بردم :)

زوتوپیا هم خیلی قشنگه. حداقلش اینه که به یادمون میاره نباید آرزوهامون رو فراموش کنیم :) شخصیت نیک رو خیلی دوست داشتم.
ماشین ها 1 و 2 و 3  خیلی قشنگند اما قسمت سومش به بامزگی قسمت های اول و دوم نیست ولی باز هم لذت بخشه ؛) ماتر خیلی بامزه است با اون دو تا دندون خرگوشیش.
عروس مرده هم انیمیشن تقریبا خوبیه.
۹۶/۰۹/۲۵
مهناز

نظرات  (۶)

عروس مرده، من شگفت انگیز 1، ماشین ها 1 رو دیده بودم.
خیلی دوس دارم من شگفت انگیز هر سه تاشو کامل از اول ببینم.
پاسخ:
پاییز دلبندم "منِ نفرت انگیز " :) حتما ببین . ماشین ها یکشو اگه دوس داشتی، دوش بامزه تره اونم ببین.
عاشق عروس مرده ام اونجایی که پروانه میشه ... من نفرت انگیزم دیدم نمیدونم کدومشو زوتوپیا بامزه بود مخصوصا اون کارمنده .خرس تنبل!ماشین ها رو هم دو تاشو دیدم . ماتر خیلی باحاله خنگه
پاسخ:
منم اون صحنه اش رو خیلی دوست داشتم! شروع و پایان خوبی داشت. پیانو زدن هاشون مهم اینه هر سه قسمتش بامزه است. دو قسمتی رو که ندیدی رو پیدا کن و ببین! آفرین حواسم پرت بود که از اون خرس تنبل بامزه بنویسم. مخصوصا خنده اش، موقعی که چشماش گرد می شد؛ من که رسما عاشقش شدم ؛)) ماتر فوق العاده است ولی تو قسمت 3 نقشش خیلی کم رنگه :(
با دیدن عروس مرده گریه کردم
پاسخ:
واقعا؟! چه با احساس!
من هر چهار تای اینا رو دیدم نتیجه ی اخلاقی اینکه بجز داعش درون احتمالا کودک درونم هم بشدت اکتیوه
به نظرم عروس مرده و زوتوپیا از همه قشنگ تر بودن
مخصوصا که داستان هر دوشون هم زیباتر به نظر میرسید
فکر میکنم توی این ژانر کورالین هم خیلی قشنگ باشه
من که بیشتر از ده بار دیدمش یقیناً
و آخر اینکه این عروس مرده من رو بشدت یاد سحر تبر میندازه
میدونین مدتهاست دوس دارم در مورد موضوعی بنویسم که به چن تا سلبریتی وطنی اختصاص داره
عرض میکنم بعدا خدمتتون

پاسخ:
ما شا الله بودا. فکر می کنم انیمیشنی نباشه که ندیده باشینش:) (زبونم گرفت! چه جمله ای!)به همین روند ادامه بدین؛ بزارین کودک درونتون همیشه فعال بمونه. از لحاظ داستان بعله هر دو بهتر از دو انیمیشن دیگه ان اما برای من عروس مرده با وجود مفاهیم خوبی که ارائه می داد، گاهی کسل کننده می شد. تیم برتون راست می گه دنیامون رو سیاهی گرفته و اون چیزایی هم که شدت این سیاهی رو کم تر می کنن و رنگ می پاشن به دنیامون کم کم دارن کم رنگ می شن و ما از خودمون و بقیه دریغش می کنیم! کورالین رو چندان دوست نداشتم. شاید بهتر بود با زبان اصلی می دیدمش! 10 بار؟! از تحمل من خارجه! چطوری دیدینش؟!!!!! سحر تبر؟!تازه الان شما که گفتین رفتم دیدمش!!!!!!!!!! منتظر خوندنش هستم :)
بعد کنکور مبینم:دی

من نفرت انگیز و ماشین ها رو دیدم

عروس مردگان رو خیلی دوس دارم ببینم
پاسخ:
ان شا الله. من برا دیدن عروس مردگان مشتاق تر از زوتوپیا بودم ولی دومی بیش تر برام دلنشین بود!
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۶ نیلوفر کیانی
زو÷یتو را واقعا دوئست داشتم !
پاسخ:
زوتوپیا رو؟! :) خیلی قشنگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">