شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ق.ظ

گرد آفرید/ به روایت آتوسا صالحی

درباره ی گردآفرید، دختر گژدهم یکی از پهلوانان کاووس پادشاه ایران.به غیر از کودکان برای هر سنی مناسبه -به خاطر اینکه متنش خیلی ساده نیست- تصویرگری هاش خوب بودن اما نمی دونم چرا چندان برام دلنشین نبود.کاش به جای اختصاص اون همه صفحه به تصویر، تعداد بیشتری از ابیات نوشته می شد. مثلا توی پیش گفتار یا صفحات پایانی کتاب. اون طوری جذابیتش هم بیشتر می شد.
در هر صورت این بازآفرینی ها برای آشنایی بیشتر و راحت تر با داستان ها و شخصیت های شاهنامه، خوبن.
+ کیه که ندونه من گردآفرید و داستان روبرو شدنش با سهراب رو دوست دارم؟!!! :))))
۹۶/۰۹/۲۳
مهناز

نظرات  (۳)

عزیزم...چه جذاب.
من نمیدونستم که تو گرد آفرید و داستان روبه رو شدنش با سهراب رو دوس داری :))

پاسخ:
:)))) الان دیگه می دونی!
امسال توادبیاتمون داریم


من هم این داستان روبه نهایت دوست دارم
چن ماه پیش یه ابیاتی ازشعرش روحفظ کردم
الااااان هیچی یادم نمیاد
پاسخ:
چه خوب.من که یادم نمیاد دوره دبیرستان همچین داستانی تو کتابمون بوده باشه! شعر زود می پره اگه تکرار نشه! با اجازه ات اون یکی کامنتت رو سر فرصت جواب میدم ؛)
عاشق این داستانم. و فردوسی رو بابت داستان های زیباش خصوصا گردآفرید، ستایش میکنم.اما تصویر هاش برای من خیلی جذاب و تداعی کننده ی لحظات عشقشون بود
پاسخ:
داستان گردآفرید خیلی خوبه. فضاسازی و تصویرگری فردوسی بی نظیره اما من خیلی از این کتاب خوشم نیومد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">