شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ق.ظ

نیمه شب اتفاق افتاد/ 1394

نیمه شب اتفاق افتاد، راجع به عشقی نامتعارف است. عشق پسر جوانی به نام حسین نسبت به زنی میانسال به نام زیبا...

فیلم خوب شروع میشه و تا نیمه خوب پیش میره، اتفاقات خوب جلو میرن و فیلم برای مخاطب جذابیت داره؛ با وجودی که دلیل این عشق اصلا مشخص نیست. من به شخصه متوجه نشدم که چی شد یه دفعه. این احساس چه جوری تو قلب حسین به وجود اومد و پر رنگ شد و ... .اما امان از نیمه ی دوم فیلم که اونقدر آدم رو حرص میده، اونقدر اعصاب آدم رو به هم می ریزه و اونقدر تلخ میشه که نه می تونید بغضتون رو قورت بدید نه اشکاتون رو بیرون بریزید.نیمه ی دوم فیلم خیلی غم انگیز و غم بار و تلخ بود. اونقدر که هر وقت یادش میفتم اصلا اتفاقات جذاب اول فیلم رو فراموش می کنم... 

 یادم نمیاد آخرین باری که همچین فیلم تلخی دیدم کی بود...! یعنی اون روزی که این فیلمو دیدم قیافه ام تا آخر شب تو هم بود و هی مجبور می شدم به خودم یادآوری کنم که فقط به خاطر همین فیلمه حالم اینجوری بده؟!!! 

فیلم قابل توصیه ای از جانب من نیست. اگه خواستید نیمه ی اولش رو ببینید ؛)

۹۶/۰۹/۱۹
مهناز

نظرات  (۴)

سلام
مهنارخانومی یادته قراربود اون فیلم هندی هه رو باهم ببینیم
همزمان چایی وخرمابخوریم
حین دیدنش میوه پوست کنی برام??

بعدم برسم کنسرت یزدانی?
هیچی دیگه من خودم دیروز فیلمه رودیدم!!!!!!!
کاش راهول خودکشی نمیکرد



دوس دارم این فیلم روحتمنننن ببینم!
گمانم خوشم بیاد

پاسخ:
سلام. آرررره که یادمه. مگه میشه یادم بره :) فقط کنسرت یزدانیِ بعدش یادم رفته بود! اوهوم! کارش در عین حال که بسیار خودخواهانه بود اما از یه نظر (نظر خودش ) خودخواهانه نبود. خیلی بد تموم شد یعنی خودم دلم می خواست راهولو خفه کنم. دختره هم خیلی محکم، کاری نکرد. اون جوری که باید محکم باهاش حرف نزد. آهنگاشو گوش کردی؟! دیدی چقدر قشنگ می خوندن. من هنوزم که هنوزه گوششون می کنم. تازگیا هم می خوام اون قسمت های فیلمو برش بدم و تصویری گوش کنم ؛) نگااااار نیمه ی اولش دوست داشتنیه! تقریبا تمام اتفاقات فیلم نیمه شب میفتن باور می کنی تا الان دوست نداشتم مرورش کنم تو ذهنم؟!بعضی سکانسا خیلی خوبه. صدای حامد بهداد خیلی قشنگه. مخصوصا وقتی می خونه و زیبا هم باهاش زمزمه می کنه برا خودش. اونقدری قشنگن که منم دوست دارم باهاشون زمزمه کنم. یا وقتی براش گل میاره :) یا وقتی برا خود خودش می خونه :) ستاره اسکندری هم خیلی بامزه است تو این فیلمه. گوهر خیراندیش هم که ته مونده ی دلمونو آخرش کباب کرد! بارها گفتم که از پایان های تلخ متنفرم اماااااا تلخ داریم تا تلخ! نظرت رو بهم بگو بعد دیدنش مثل همین فیلم هندیه. می دونم یادت نمیره و این بهم حس خوبی میده :)
کنسرت روقراربودصالحه هم بیاد
مهنازی مادوتا میایم پیش شما
خراسان رضوی رونمیذارن کنسرت برگزارشه
^_^
آهنگاش معرکه بود
یکی ازآهنگاشوتوسلام بمبئی شنیده بودم



پاسخ:
اوهوم:)))) ولی اینجور که معلومه باید دو تایی بریم. صالحه درس داره شنیدم!!! خیلی. اِ...! واقعا...؟!!!! باید هر چه زودتر سلام بمبئی رو هم ببینم!
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۷ زینب(مسافرکربلا)
اینجور که معلومه حسابی ناراحتت کرده ....ولی اینطوری که تعریف کردی آدم بیشتر ترغیب میشه بره ببینه تا نبینه ها!
پاسخ:
آره. به خصوص این که خیلی انتظار نداشتم این جور بد پیش بره. واقعا؟!! خب نیمه ی اولش ارزشش رو داره اما تحمل نیمه ی تلخش به عهده خودتون! واقعا برام سواله که چرا ما استاد ساختن پایان های بدیم؟! مثلا می خواهیم حس رئال بودن رو بهتر منتقل کنیم؟!!!!!!! حیف نبود این فیلمه اینجوری خراب شه؟!
منم درس دارم !فرداآزمون سنجشه
نمیدونم چرادوستام اینقدددددددرس میخونن ومسترسن
بعدمن فقد سرکلاس خوب گوش میدم ویه ذره توخونه تمرین میکنم بعداینقد خجسته وخوشحالم؟!
پاسخ:
موفق باشی. تو کار خوبی می کنی نگار. روش خوبیه. زندگی که همه اش درس و مشق نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">