شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

روز شلوغ کتابخانه ها!

تنها روزی که کتابخونه ها شلوغ میشه روز کتابه!امسال علاوه بر ثبت نام رایگان، سیم کارت رایگانم میدادن :) و همین طور خوشنویسی رایگان از هر متنی که خودت بخوای به شرط کوتاه بودن ولی خب این ذهنی که ما داریم تو همچین شرایطی قفل می کنه. تنها جملات و بیتایی که به ذهنم رسید همینا بود بقیه اش اونقدر زیاد عاشقانه بودن که بی خیالشون شدم :|  پایینیه مصرع اولش مال منه، دومی مال دوستم.تازه می تونستی به عنوان مدل هم بشینی و از چهره ات طراحی کنند! مدل بودن واقعا سخته ها! به خصوص اینکه بشینی و چند نفر بصورت همزمان هی زل بزنن بهت!همین شب 24 ام انگار اینجا هم زلزله پنج و چند ریشتری اومده ولی ما اصلا حسش نکردیم! خدا رو شکر.بازی ایتالیا و سوئد چقدر هیجان انگیز بود! خیلی وقت بود دلم تا این حد پرپر نزده بود برای بردن تیمی. چرا ایتالیا باید ببازه؟! جام جهانی بدون ایتالیا مزه اش کمتره!گوش کنید: نزدیکای پاییز سینا شعبانخانی.

         خطاطی 2خطاطی  
                               خطاطی3
۹۶/۰۸/۲۶
مهناز

نظرات  (۴)

واهاهایییی
چه جذاب طوری.
دلم خواست!


+تنها کاری که تو هفته کتاب خوانی کردم این بود که تند تند سعی کنم کتاب بخونم!
میخواستم برم یه کتابخونه جدید عضو شم، خونه نبودیم. رفتیم سفر، نشد!

البته بازم احتمالا میرم برای ثبت نام:)
دلم کتاب های جدید میخواد. کتابهایی بجز کتاب های کتابخونه نزدیک خودمون
پاسخ:
کاش بودی تو هم... به قول یکی از بچه ها از صف نونوایی هم شلوغ تر بود صف خوشنویسی. بالاخره تغذیه ی روحی بود دیگه + منم فکر میکنم تنها کاری که نکردم همین کتاب خوندن بود. فعلا هم هیچ کتابی دستم نیست :( می دونستی اگه تو یه کتابخونه سراسری عضو شی با کارتش می تونی از هر کتابخونه عمومی ای کتاب بگیری؟! :) ان شا الله. منم. دلم میخواد دستام کتابهای تازه ای رو لمس کنند!
اون شعر که خودت ودوستت گفتی رومن نتونستم بخونم

پاسخ:
کاش دائم دل ما از تو بلرزد ای عشق آن دلی کز تو نلرزد به چه ارزد ای عشق "عماد خراسانی"
وای جمله آخرت بسی ادبی و بسی قشنگ بود...

+من شنیده بودم این فقط واسه کتابخونه های شهرداری هستش، که با کارت اون میتونیم تو باقی کتابخونه های شهرداری هم عضو شیم.

تهرانی هستی مهناز؟
پاسخ:
ممنونم:) نمی دونم! نه.
واااای چ قشنگ
مصرعت هم خیلی خوشگل بود
مخصوصا با خط قشنگ رو کاغذ کاهی رنگ
بسی چسبید:)

میخواستم برم کتابخونه نزدیک خونه ثبت نام کنم:|
اصن نفهمیدم کی اومد کی رف=))
پاسخ:
نوش جوون ؛))))) خب گاهی پیش میاد. تازه من یه کتاب خونه ای پارسال روز کتاب ثبت نام کرده بودم بعد هنوزم که هنوزه کارتشو نگرفتم. تاریخ کارته هم گذشته :))) از بس تنبلم؛ چون بعد ثبت نام متوجه شدم با کارت کتابخونه ای که دارم می تونم از اون کتابخونه هم کتاب بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">