شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ب.ظ

انیمه

به نظرم میاد دنیای انیمه ها کمی متفاوت تر از بقیه ی انیمیشن هاست. تخیلاتی که توشون نمایش داده میشه متفاوته. البته کاری با انیمیشن های اکشنِ پر از رباتشون ندارم!

پونیو داستان یه ماهیه که دوست داره آدم بشه :| عجیب بود خیلی! آمیخته با افسانه!
بازگشت گربه داستان دختریه که ممکنه تبدیل به گربه بشه! اینم عجیب بود!
و اما your name؛ یه انیمیشن جدیده باز هم با یه داستان متفاوت؛ شاید متفاوت تر از بقیه و مطمئنا خاص تر. عجیب این که درست تو زمانی که زوم کردم روی خواب، دیدمش. 
می دونید ماجراش از این قراره که دختر و پسری (میتسوها؛ تاکی) که همدیگه رو نمی شناسن و محل زندگیشون فرسنگ ها با هم فاصله داره وقتی می خوابن جاشون برای روز بعد با همدیگه عوض میشه. یعنی میتشوها میشه تاکی و برعکسش و این دو بعد از مدتی که پی می برن این اتفاقات تنها یه رویای ساده نیست، سعی می کنن با هم ارتباط برقرار کنن!!! 
بیشتر از یک بار ارزش دیدن داره به خاطر اینکه بار اولی که می بینیدش اونقدر بهت زده می شید و سوال براتون پیش میاد که مثل این دو تا شخصیت برای لحظاتی سردر گم می شید ولی در کل انیمه ی قشنگیه. لحظات بامزه ای داره، همینطور لحظه های غم انگیز و عاشقانه ای...
هراز گاهی وقتی بیدار میشم، می بینم دارم گریه می کنم...
هیچ وقت یادم نمیاد چه خوابی داشتم می دیدم...
ولی...
حس اینکه یه چیزی رو از دست دادم برای مدتی طولانی بعد از بیدار شدنم همراهم می مونه؛
همه اش دارم دنبال یه چیزی... یه کسی می گردم...
میگم من شما رو جایی ندیدم؟!!
.
و یه سایتی خوندم که : امیدوارم میتسوها و تاکی های زندگیتون رو پیدا کنید. منم براتون همچین آرزویی می کنم *_^

این دو رو هم دیدم:
 پرنسس دریاچه معمولی بود. 
پیرمرد و دریا هم یه اثر اقتباسی کوتاه از داستان کوتاه ارنست همینگویه که احتمالا خوندینش. کتابش قشنگتره هر چند برای همچین داستانی باز هم زیادی بلنده  ولی دیدن انیمیشنش هم خالی از لطف نیست.
اوه راستی میشه چند تا انیمه و انیمیشن خوب بهم معرفی کنید؟! مرسی. 
و می دونید که دوستون دارم آیا؟ هووم؟! ان شا الله که تک تکتون سلامت و شاد باشید.
۹۶/۰۸/۲۶
مهناز

نظرات  (۶)

دوستشون داشتم. و چه خوشحال شدم باز هم معرفی هات و دیدم...

من امکان اینهمه دانلود کردن و ندارم. اما بازم با خوندن تعریفات کلی ذوق میکنم.
پاسخ:
و من خوشحال تر که کسی حتی با خوندنشون ذوق کنه یا لبخند بزنه :) منم بیشتر می تونم انیمیشن ببینم فعلا...اونایی رو که دلت میخواد یه روزی ببینی تو یه لیست بنویس ان شا الله فرصتش پیش میاد. من لیست انیمیشن هایی که دوست داشتم ببینم رو به اتمامه... پیرمرد و دریا هم حجمش کمه اگه خواستی دان کن.
من همچنان فکر میکنم شاید دلیل این خواب ها
عدم ارامش باشه
امیدوارم عمیقا
و از درون اروم باشی:)
پاسخ:
شایدم... چه دعای قشنگی دعام کن...
بھترین انیمھ سینمایى

پاسخ:
خیلی خوب بود.
عاشقان شیطانی
بگو دوست دارم
شوالیھ خون اشام
خون اشاماى سنگکو
سوارى در بھار جوانى
توکیو غول
دیگری
صدای خاموشی
نوراگامى
ھنر ھاى شمشیر زنى انلاین
چارلوت
ھمینا تو ذهنم بود

پاسخ:
وااااااااااااااااااااای خیلی مرسی.
فقط صدای خاموشی تو لیستمه. 
اینا همشون خوبن؟!!

بلھ

پاسخ:
:)

داشتم اون قسمت شاهنامه که تازه نوشتی و میخوندم، نگو دستم خورد ب آبان 96 اومدم تو آرشیوش. اول متوجه نشدم اون بالا نوشته آبان 96. فک کردم برا 99 عه. میگم عههه من چرا این مطلب مهناز و ندیده بودم. تا ته خوندمش تازه فهمیدم برا 96 بوده نه امسال. مهناز. ما چندین ساله که دوستیم :)) جاان 😍

پاسخ:
حتما این دست خوردنِ تصادفی حکمتش این بوده که قدمت دوستیمون رو یادآوری کنه برامون ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">