شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ق.ظ

طبیعت زنده!

طبیعت 2طبیعت 3
طبیعت 1
طبیعت 4
۹۶/۰۸/۲۱
مهناز

نظرات  (۴)

چقدر عکسای قشنگی گرفتین مهناز بانو ؟
من رو یاد شمال انداختین با اونهمه سرسبزی ...
طبیعت زیبایی و آرامش زیادی با خودش داره
کدوم نقاش هست که بتونه اینهمه زیبایی و رنگ رو در یک جا جمع کنه ؟
همیشه به گردش ایشالا
پاسخ:
ممنونم:) واقعا غیر خدا کی می تونه همه چیز رو جوری کنار هم بچینه که نشه وصفش کرد. طبیعت خیلی زیباست؛ خیلی خیلی زیباست. خب شماله دیگه... هیچ وقت زیبایی هاش کم نمیشه و تو هر فصلی زیبایی های خاص خودش رو داره! ممنونم. همچنین شما.
واو چه خوشگل :)

گله نرگسه؟
پاسخ:
:) نه. یه گل خوشگل دیگه بود. اسمشو نمی دونم. کل اون محوطه ای که توش بودیم پر از اون گل بود. خیلی قشنگ بود.
چقدر گلا خوشگلن:))

مخصوصا عکس عاخر خیییییلی دلنشین و قشنگه:)
پاسخ:
خودمم همون عکسو بیشتر دوست دارم. احساس می کنم هرچی بهش خیره تر میشم عکس واضح تر و رنگی تر و قشنگ تر به نظر میاد. یه جور خاصیه!
ای جــآنم :))) عشق واقعی
پاسخ:
عشق واقعی! جالب بود. :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">