شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

نمی ذارن یه خواب خوش از چشمای آدم بره بالا!

میگم چرا این خواهر و برادر من، دست از سر من بر نمیدارن، نمیزارن بخوابم؟! :(

درست سه شبه که الکی منو از خواب بیدار می کنن و سر به سرم میزارن که مهناز دوباره هذیون گویی هات شروع شد؟!کدوم هذیون گویی؟! من که تازه چشامو بسته بودم، وسط یه خواب شیرین بودم که با سر و صداهای شما بیدار شدم. الانم که دارم باهاتون حرف میزنم! 
وااای این دوباره شروع کرد. داره هذیون میگه بخوااااااااب بخواااااب. ناااازی... ناااازی...فردا بهش بگیم داشتی هذیون می گفتی باز باور نمی کنه! یادشم نمیاد!
ای بابا به خدا بیدارم. شماها خواب میزارین برا آدم :((((
 اااالهی... نچ نچ نچ... حالش بده ها... بخوااااب، بخواب.
عد فرداش باز برا منو خودشون و مامان تعریف می کنن و میخندن و سر به سرم میذارن.برا یکی دو بار بامزه استا اما دیگه... دیشب کاملا کلافه ام کرده بودن. دوست داشتم هر دوشونو بگیرم بزنم یعنی! :دی
 
من اینا رو چی بگم؟!
 اصلا چرا همه دوست دارن سر به سرم بزارن؟!!! 
خدایا سر به سرشون بزار لطفا ؛) 
 
+گوش کنید. قشنگه: شوخی حمید هیراد.
۹۶/۰۸/۱۵
مهناز

نظرات  (۵)


آخی
خداحفظتون کنه براهم:)))
پاسخ:
ممنونم.
عاشق جمله آخرت شدم! خدایا سر به سرشون بذار لطفا!!!


+چه خوب که دیر عصبانی میشی :)
پاسخ:
:))))))) تنها کاریه که از دستم برمیاد. و الا اینا که از رو نمیرن + اتفاقا من انقدررررر زود عصبانی میشـــم! ولی گاهی اوقات رعایت می کنم میگم نزنم تو ذوقشون؛ طفلکی ها می خوان یه کم بخندن
وااای این کار خیلی لذت بخشه

اونشب لحاف انداخته بودیم تو حال جلو تلوزیون
من و ساجده و امیرعلی چراغو رو قطع کرده بودیم فیلم میدیدم-امیرعلی خوابش برده بود من ک بلند شدم بیدار شد...
نمیدونیییی چههه وعظیییی
با همون وعض خواب الود تند تند شروع کرده بود حرف زدن که فیلم چیشد ؟؟؟چرا اون رو ندیدم

بعد همینجورم تلو تلو میخورد من غش کرده بودم از خنددههه

حمید هیراد دوس
پاسخ:
که لذت بخشه؟!!!! منم شبیه امیرعلیتونم یعنی وسط فیلم خوابم ببره، با سر و صدای این سر به سر گذارندگان! که بیدار میشم. شروع می کنم به پرسیدن از فیلم که چی شد و اینا... بعد حالشون بیشتر خوش میشه و کلی می خندن! خنده داره؟! نه آخه خنذه داره؟!!!!!!
این نقشو توی خونموم بنده بر عهده دارم
شما هم به نیمه ی پر لیوان نگاه کنین
اونا احتمالا میخوان شما رو هم بخندونن
شایدم در ضمن این کار دارن آستانه ی تحمل شما ر و هم اندازه گیری میکنن
پاسخ:
خسته نباشید! آخه نکته اینجاست که بیشتر از من به خودشون خوش میگذره و کلی می خندن و الا که من یه خواب خوش رو ترجیح میدم! اندازه گیری آستانه ی تحمل هم حدی داره خب! خنده داره اصلا؟!!! امیدوارم یکی هم اینجوری سر به سر خودتون بزاره بعد با هم راجع به نیمه ی پر لیوان و میزان صبوریتون حرف می زنیم
۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۶ زینب( مسافرکربلا)
شاید واقعا هذیون میگی خووو؛)))
پاسخ:
نه! هذیون کجا بود؟! هر شب... هرشب؟! ولی اونقدر اذیتم کردن که یه شبش واقعا داشتم هذیون می گفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">