شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دیو و دلبر/ 2017

فیلم قشنگی بود. داستان قدیمی دیو و دلبر و روایت عشق واقعی و اهمیت زیبایی درون...بغیر از بعضی قسمت های موزیکالش بخصوص اوایلش که اشیا برای بل می خوندن، بقیه اش خیلی دلپذیر بود. اما یه چیزیش کم بود؛ انگار گم شده بود. من که کاملا حسش کردم و اون این بود که خیلی زود دل به هم باختن؛ چند تا سکانس براش کم بود. به نظرم اون بخشش خوب پرداخت نشده بود. من بشخصه منتظر بودم اتفاقات جالب و جذاب تری بیفته تو اون بخش! من دلمو صابون زده بودم آخه! کی کفای صابونی دلمو پاک می کنه؟!

 یه نکته جذابی هم بود و اونم کتاب  و چقدررررر کتاب. من بیش تر از دلبر ذوق زده بودم :)
۹۶/۰۸/۱۵
مهناز

نظرات  (۹)

چقدر هم جدیده. 2017....

+داستان دیو و دلبر رو دوست دارم :)


+وای از داستان هایی که خیلی یهویی از هم خوششون میاد اصلا خوشم نمیاد! اصلا مرحله به مرحله تو کارشون وجود نداره! یکدفعه ای!
پاسخ:
:) دوست داشتنی هم هست! خب اینجا خیلی هم یه دفعه ای نبود ولی خیلی هم مرحله به مرحله نبود ؛) چیزی مابین این دو حالت! دیو خیلی زود مهربون شد! هر چند که واقعا دیو نبود! اما خب دیگه! دلبر هم مثل دیو. یعنی اصلا اون کشمکشی که باید بینشون می بود، خیلی زود از بین رفت!
به نظرم این یکی از بهترین ساخته های والت دیسنی هست
مخصوصا تماشای فیلم سه بعدی اون توی سینما خیلی جالب و جذاب بود
فکر میکنم شما از اون قسمتی که دیو کتابخونش رو به بل نشون میده بی نهایت لذت برده بودین
حقیقتش خود من هم آرزو کردم که یه کتابخونه به اون بزرگی و مجهزی میداشتم
رقص والس اول داستان و دو نفره ی دیو دلبر هم عالی بود
من پارسال در موردش یه پست گذاشته بودم
مرسی از بابت این پست خاطره انگیز
پاسخ:
اوهوم. به به... سه بعدی! من هر قسمت از این فیلم که رد پایی از کتاب توش بود، ذوق زده شدم و لذت بردم ازش. چه آرزوی قشنگی. یک چهارم اون کتابخونه هم بی نظیره . اصلا اون قدری که بشه خیلی هاش رو خوند هم کفایت می کنه. امیدوارم به آرزوتون برسید. آره رقصاشون قشنگ بود. یادمه. فکر می کنم وقتی مسافرت بودین دیده بودینش. خواهش میکنم. قابلی نداشت ؛)
منم خیلی دوسش دارشتم:)

بعد تازه من داستان دبو و دلبرو نمیدونستم!
برا همین خیلی جذاب بود برام

هی اهنگ میخوندن^-^
پاسخ:
اوهوم. قسمت های موزیکالش زیاد بود. من بینوایانِ موزیکال رو دو ساله دارم و هنوز نگاش نکردم.کاملا موزیکاله. یعنی همه ی حرفاشون به شکل موزیک و ترانه است! اونقدرکیفیتش زیاده که صدا و تصویرش هماهنگ نیست. با بعضی پلیرها هم هماهنگه اما باید بدون زیرنویس ببینم. منم فعلا بی خیالش شدم!
واهاهاهاهایی
مهناز!
یکی از دوستانم سی دی این رو برام آورد:)
دیدم نظرمو میگم
پاسخ:
چه خوب! درست بعد از معرفی من :) باشه منتظرم.
مهناز!

بالاخره اومدم که نظرم رو بگمممم

کلا خیلی داستان رومانس و دوست داشتنی ای بود. آخرش که تموم شد هی لبخند میزدم.
پاسخ:
جانم! خوش اومدی :)) چه خوب که خوشت اومده.
کوه کتابای دلبر منم ذوق کردم
پاسخ:
ذوق کردنم داشت ؛)))
عشقمھ اما واتسون^^بازیگر ھرمیون تو ھرى پاترھ
پرفروش ترین فیلم2017

پاسخ:
من نمی دونم چرا این اما واتسون رو چندان دوست ندارم :/
اینم دیدی؟!
بھلھھ خخ

پاسخ:
:)
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۲ چوی زینب دمدمی
این فیلم عالیه😍😍
دلبرش راستی دلبره😍😍😍
❤اماواتسون❤
پاسخ:
خوب بود.
البته با اختلاف سلیقه، من خیلی از اما واتسون خوشم نمیاد. حداقل تو این فیلم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">