شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ب.ظ

در دنیای تو ساعت چند است؟/ 1394

گلی بعد از بیست سال از فرانسه برمی گرده و با فرهادی مواجه میشه که نمیشناسدش ولی فرهاد اونو خوب میشناسه! خیلی خوب!
روایتی از یه دیوووونه ی عاشق یا یه عااااااشق دیوونه؟؟!!!! 
داستان یک عشق... یک عشق و نه هیچ چیز دیگر!
فیلم نسبتا خوبی بود. سکانس های بامزه ای هم داشت. من که کلی خندیدم و کیف کردم :))))
صفی یزدانیان راجع به اسم فیلمش گفته که سال ها پیش پاییز پدر سالار مارکز رو خونده و بعدها اون کتاب رو گم کرده اما چند سطر از تک گویی راوی خطاب به محبوبش در ذهنش مونده بوده و بعد دیده چقدر بخشیش برای عنوان این فیلم خوبه" ... کجاست عطر شیرین بیان نفست در این بوی گند غذای سرد؟ گل سرخت کجاست؟ عشقت کجاست؟ در دنیای تو ساعت چند است؟" 

- همیشه حواسم پرت بود........ اما نه از تو.... همیشه حواسم جمعِ تو بود گلی...
- دیشب خوابتو می دیدم...
جدّاً...؟!!!
آره... یادم نیست چی بود... یادمه که تو بودی ...
مرررسی... خوشحال شدم ...

+ آخیش... بالاخره یه فیلم دیدم :)
+ یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب! کز هر زبان که می شنوم نامکرر است.
+ چه زومی کردم رو خواب و رویا! خودم می دونم!
+ چقدر هوا سرده. باد مثل تیکه های یخ به صورت آدم می خوره!
۹۶/۰۸/۱۳
مهناز

نظرات  (۷)

اگه بگم من عاشق این فیلمم دروغ نگفتم مطمئنا
بی نهایت فیلم زیبائیه و برای من زیباتر ...
این فیلم رو میشه یه عاشقانه آروم خونوادگی نام گذاری کرد
بهترین بازیگر زن حال حاضر به نظر من در کنار همسر و مادر که زمانی باز از بهترینهای این رشته بوده در شهری که تمام خاطرات بچگی من در اون اتفاق افتاده ...
شخصیتهای داستان که به طرز غریبی آشنا به نظرم میان و اون موسیقی زیبا و منجمد کننده ...
انگار تمام عشق و آرامش رو در این یکجا جمع کرده باشن
و اون اسم ...
پاسخ:
اوهوم فیلم قشنگ و آرومیه و عشقی که توشه ناب! بازی ها هم که فوق العاده ان. لیلا حاتمی بازیگر خیلی خوب و دوست داشتنی ایه. من که خیلی بازیش رو دوست دارم. علی مصفا هم که تو این فیلم بی نظیره! زهرا حاتمی هم گفتن که فقط تو فیلمهای همسرشون بازی می کردن و این بار تصمیم گرفتن کتنار داماد و دخترشون باشن. خیلی خوب بودن تو این فیلم. من فیلم دیگه ای ازشون ندیدم فکر کنم. این فیلم برای شما مطمئنا خاطره انگیز تره. میگم فقط من اولش متوجه نمی شدم فیلم هی بین گذشته و حال در رفت و آمده. می گفتم اِ چرا فرهاد تکلیفش با خودش مشخص نیست. یه بار کلاه گیس میزاره یه بار نمیزاره آدم به گیجی من نوبره :)))
خیلی دلم میخوادببینمش
خییییلی ^_^



مهناز یه چی بگم
این اولین باره که سلیقه ی فیلم دیدنمون مث هم دیگس



پاسخ:
فکر می کنم ازش خوشت میاد نگار. واقعا؟!! باعث شدی یه سر به آرشیوم بزنم. خب تو انیمیشن و کره ای و ترسناک و اکشن و اینا دوست نداری دیگه! اگه از این خوشت اومد، شب های روشن رو هم ببین و حتی دزد کتاب رو. بعد بیا باهم راجع به نزدیکی سلیقه امون حرف میزنیم ؛))) من خودم اینجور فیلمهای آروم و عاشقانه رو بسی دوستدارم.
از لیلا حاتمی زیاد خوشم نمیاد.
فکر میکنم این فیلم و دیدم.... تو قظار رفتن به مشهد! اما صداش انقدر کم بود - بقیه مسافر ها میخواستن بخوابن :/ ) نشد درست بفهمم چی به چیه!
قطارمون اتوبوسی بود....
پاسخ:
وااای چرا؟! من دوستش دارم. هووم! پس یه کوچولو در جریانی. اگه برات جذاب بوده یه بار دانش کن و ببین. خالی از لطف نیست. تا حالا سوار قطار نشدم!
منم داشتم کامنت قبلی مومیذاشتم یادم نبود فیلم ایرانی هایی که تاحالامعرفی کردی ومن دیده بودم وخوشم اومده


من انیمیشین ندوست.اصلا ندوست
فیلم خارجی همچنین
به جز چن تافیلم که استثناان




پاسخ:
که این طور! ای خانوم حواس پرت! کم پیش میاد کسی انیمیشن دوست نداشته باشه. تو که به واسطه رامین می تونی کلی کارتون ببینی باهاش و کیف کنی! پس فقط فیلم ایرانی می بینی!!! سوال امتحانی: اون چند تا استثنا رو نام ببرید؟ (بزار منم لذت ببرم ازشون خب؛ بزار سلیقه ات تو فیلمای خارجی بیاد دستم!)
من این فیلم رو دو بار دیدم
یکبارش هم توی قطار بود
قطار تهران مشهد
جدیدا توی این مسیر قطارهای خیلی مجهز و زیبایی گذاشتن بنام فدک که امکانات و پذیرائیش خیلی بهتر از هواپیما هست . حتی میشه اون رو با پروازای خارجی مقایسه کرد
پیشنهاد میکنم یکبار اینطور مشرف بشین به زیارت
پاسخ:
این روزها همه توی قطار فیلم می بینند، شما چطور؟! جالبه. چقدررر خوب. امیدوارم یه روزی بشه.
لیلا حاتمی دوس دارم!

منتظرم سی دی رگ خواب بیاد برم بگیرم ...
پاسخ:
:) رگ خواب هم به نظر جذاب میاد. امیدوارم پایان خوبی هم داشته باشه.
آخه من فقط یک بار، خییییلی بچه بودم هواپیما سوار شدم. ما هم سفر هامونو اکثرا با ماشین میریم. مگر اینکه دور باشه. راهیان با قطار رفتم . مشهد هم با قطار میریم معمولا
پاسخ:
اوهوم. همیشه به گردش و سفر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">