شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

برام یه رویای واقعی بباف!

میگن وقتی کسی دلتنگت باشه و بهت فکر کنه، خیلی درصد :) احتمال داره که تو خوابش رو ببینی!!! عجبااا من که معتقدم برعکسش درست تره؟! یعنی من اگه دلتنگ کسی باشم و به فکرش، ممکنه خودم خوابش رو ببینم نه اون خواب منو؟!!! اینجوری درست تر به نظر نمی رسه؟!
داشتم راز می خوندم؛ همون قانون جذب! به نظرم درست نیست که تو هیچ کاری نکنی و بعد به اون چیزی که فکر می کنی برسی! یعنی بدون تلاش نمی شه. البته این کتاب نکته های مثبتی هم داره: تشویقت می کنه به مثبت اندیشی و اینکه سعی کنی خواسته هات رو از یاد نبری و بهشون فکر کنی، خودت رو باور و دوست داشته باشی! و بعضی نکات مثبت دیگه که به نظرم تاثیر زیادی هم میزاره. یا اینکه خوبی کنی خوبی می بینی خب آره ولی شاید همیشه اینجور نیست و اونی که بهش خوبی کردی اصلا حواسش نیست یا خوبی رو نمی فهمه اما بالاخره تو نتیجه کار خوبت رو می بینی شاید نه از جانب اون شخص. درباره بعضی اتفاقات کوچیک که مثلا به کسی فکر می کنیم و بعد یه پیام ازش دریافت می کنیم میشه مثلا اسمش رو گذاشت قانون جذب ولی اینکه به یه مقدار زیادی پول فکر کنی و هیچ کاری نکنی و همون مقدار بیفته تو بغلت! نه. یا اینکه به جنگ و بدی ها و ستم هایی که تو این دنیا اتفاق می افته میفته فکر نکنیم!!!! و یا به فقر و فقرا فکر نکنیم چون همونا رو جذب می کنیم؟! شاید یکی برنامه خوبی براشون داشته باشه و کاری بتونه براشون بکنه؟! هووم؟!
 اینکه هیچ کاری نکنی و به صرف فکر کردن به آرزوهات به اونا برسی اوووم...؟! فقط شاید گاهی شانس باهات یار باشه! خلاصه اینکه باید یه حد و حدودی برای این قانونِ نه چندان علمی قائل شد و نه اینکه همه اش رو پذیرفت.  باید عاقلانه سنجیدش! فقط نباید غرق رویا شد! نباید خیلی غرق شد!
خدا درباره  قانون جذب بهتر تری بهمون گفته: از تو حرکت از من برکت... شکر نعمت نعمتت افزون کند... و این که کار درست رو انجام بده، تلاشت رو بکن و بقیه اش رو بزار به عهده خدا... و دعاااااااا...از خود خدا انتظار داشته باشیم، سپاسگزاری کنیم و بهش ایمان داشته باشیم...باور، ایمان و امید...باید اینا رو هم در نظر داشت.
به هیچ کدوم از سرویس های وبلاگ دهی اعتمادی نیست، بلاگفا، پرشین بلاگ و بلاگ اسکای، زمان نه چندان دوری کاربراشونو ناراحت کردن و گاها از دست دادن... حواستون باشه بک آپ بگیرید البته اگه نوشته هاتون براتون مهمه!
چرا بعضی ها موقع حرف زدن و سخنرانی فکر می کنن هر چی کلمات رو بکِشن تاثیرشون زیادتر هم میشه؟!!! همیشه که اینجور نیست! کلمات رو نکُشیم! لطفا!
+ گوش کنید: خواستنی امیرحسین آرمان
۹۶/۰۸/۱۲
مهناز

نظرات  (۴)

خیلی خیلی باهات موافق بودم مهناز! در مورد اینکه قانون جذب رو صد در صد قبول ندارم! تا حدی درست میدونمش!

در مورد بکاپ گرفتن، یه مدت همه مطالبم رو از قدیم کپی میکردم و تو فایل وورد پیست! دیدم خیلی وقت میگیره و اینطور درست نیست! فک کنم باید دونه دونه صفحات وبلاگمو سیو کنم برای مطالعه در حالت آنلاین، نگه دارم تو فولدرم! یا شایدم اسکرین شات بگیرم از قسمتایی که خاص دوسشون داشتم! که البته نباید یادم بره که حتما از کامنت ها هم اسکرین بگیرم! اصلا نصف مزه خاطره به حرفای خودمو دوستای وبلاگیم تو کامنت هاست!
پاسخ:
اوهوم تا حدی میتونه درست باشه. من چند تا چیز خیلی کوچولو رو باهاش امتحان کردم ؛) آره اصلا کامنتامون یه چیز دیگه است. تو همین کامنتاست که دوستی هامون کم کم شکل گرفته، رنگ گرفته... حالمون خوب شده، لبخند رو لبامون نشسته و ... من یه بار کل وبلاگ و کامنتا و دوستامو از دست دادم:(((( ولی اگه بک آپ بگیری تقریبا 90 درصد کامنتا رو هم می تونی داشته باشی؛ خوبیش به اینه (البته این مورد تو میهن بلاگ صادقه ولی بقیه ی سرویسهای وبلاگ دهی رو نمی دونم!) ماهیانه بک آپ بگیر یا دو ماه یه بار. حجمش هم زیاد نمیشه.
چ عنوان قشنگی:))

من وقتی یه مدت که به ی چیز خیلی فکر میکنم برام اتفاق میوفته...مثبت یا منفی... مثلا یه اتفاقی میوفته بعد یادم میاد که عههه عااارههه این همونه-یا شبیهشه-
البته بقول خودت نه همه چیز...یه سری چیزا واقعا دست عادم نی

یا اینکه من خیلی انرژی از محیط میگیرم
و سعی میکنم انرژی خوب بدم!

در کل قبول دارم قانون جذب رو:)

اگه ی روزی بخام از میهن بلاگ برم میرم بیان...بنظرم خیلی خوبه

اهنگم قشنگ بود
انتظار نشدم ازش:دی
وقتی دیده بودم عکساشو که خوانندس گفتم عههههه معلوم نی چی باشه:|
ینی ی چیز داغونی تصور کرده بودم=))
پاسخ:
مرسی ؛)) خب آره منم همینو میگم. به صورت کلی میشه قبولش کرد هر چند از نظر علمی تایید نشده. ولی خب حتما دلیلی داره وقتی به چیزی یا کسی فکر می کنی یه خبری ازشون میشه یا اتفاقی میفته که شبیه اون چیزی هست که تو ذهنت بوده یا وقتی شادی می تونی بقیه رو هم شاد کنی و برعکس؛ انرژی مثبت بدی و بگیری. خب یه سری اسم این اتفاق رو گذاشتن قانون جذب! اما یه نکته ای هست و اونم اینکه حد و حدود خاصی براش معین نشده! نکته جالب اینه که من درست همون روز که خوندنش رو شروع کردم امتحان کوچیکی کردم که ببینم میشه یا نمیشه؛ جالب بود برام که اتفاق افتاد! باور می کنی؟!! یه چیز خیلی کوچیک! آره. نظر منم مثل توئه! یادته یه زمان نه چندان دوری می خواستم همین کار و بکنم؟! مشکلم همین انتقال پست ها و کامنتاست. بیان خیلی خوبه. من بعد از بلاگفا تو انتخاب بیان و میهن مونده بودم که به خاطر راحتی کار اینجا رو انتخاب کردم. حتی تو بیان ساختمش و هنوز هم دارمش بی هیچ پستی! من این آهنگو یه جایی شنیدم بعد اصلا نمی دونستم خواننده اش کیه؟! اومدم دانش کنم دیدم اِ امیرحسین آرماااان؟!!!! عالی نیست ولی بدم نیست. آهنگ نسبتا خوبیه. من اصلا نمی دونستم خواننده شده! یادت میاد تو کلاه پهلوی هم نقشش جوری بود که مثلا! می خوند و گیتار می زد یا ویولون؟!!
چطوری بکاپ بگیرم؟
پاسخ:
برو قسمت تنظیمات وبت، بعدش کلیک کن رو گزینه تهیه نسخه پشتیبان و بعد هم نمایش رو بزن و بعدش هم دانلود؛ به همین سادگی!
اهووم!به طور قطع نمیشه قبولش کرد اما نیروی تلقین بی تاثیر نیس:)

من تقریبا اکثرا پنلای مدریت رو دیدم...
منم اول بلاگفا درست کردم اما پنلشو دوس نداشتم
حیف دیر با بیان اشنا شدم وگرنه مطمئنا اونجا میساختم...

راستش کلاه پهلوی رو ندیدم!
اما در کل صداش قابل قبوله:))

دیده بودم این کلیپو ولی ار عاخر نفهمیدم چیگ گف طرف؟
پاسخ:
درسته! منم! آره. تو کلاه پهلوی فقط نقش جالبی داشت و الا که لب خونی می کرد منم نفهمیدم. فقط خنده وقتی از ته دل باشه اکثرا باعث جذابیت بیش تر آدم ها میشه! مهم همین بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">