شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

قانون نانوشته ی رویا

چقدررررر کابوس وارانه است که درست وسط یه رویای شیرینِ خوشمزه باشی و از خواب بپری!!بعد هی محکم چشماتو ببندی و مصرانه سعی کنی ادامه اش رو ببینی اما ممکن نباشه!ااااااااااااااااه...ناخوداگاهانه! است یعنی اونقدر رویاها شیرین تر از واقعیتند که مغز طفلکیمون نمی تونه باور کنه، بعد دستور میرسه که چشماتو باز کن که مطمئن شی واقعیه یا خیالی! وگرنه چه دلیلی داره همیشه رویاهای شیرین نصفه باقی می مونن!!

کابوس ها هم نصفه می مونن اما با این تفاوت که ترس  باعث میشه که کابوسها تموم بشن ...

+ این رویاهای شیرینِ کوتاه و نصفه و نیمه خیلی خوبن!
۹۶/۰۸/۱۰
مهناز

خواب

نظرات  (۴)

بسی موافقم :)

وقتایی که خیلی از لحاظ روحی خسته ام قبل خواب دعا میکنم که خواب خوب ببینم.


اما خواب های من خیلی وقتها تموم میشن :)
یک بار تو خواب یه قسمت از یه سریالی و کامل دیدم
پاسخ:
:) چقدر خوب! خوش به حالت. مال من که همه اش نصفه نیمه است! خدااااااای من...از عجایب روزگار بوده خوابت
بعضی وقت ها که وقتی که نباید ، از خواب میپرم، دوباره سعی میکنم بخوابم.
جالبیش اینجاست که بعضی وقتا واقعا خوابم میبره و واقعا ادامه اون خواب قشنگ و میبینم!

شایدم ادامه اش و خودِ نویسنده ام مینویسه و روح کارگردانم واسم به تصویر در میاردش
پاسخ:
سطر آخر خیلی خوب بود. واسه منم تک و توک این اتفاق افتاده. ولی این ادامه دیگه به جذابی قبل نمیشه! عجیبه!
آره به جذابی قبل نمیشه!
پاسخ:
:(
خوابهای من متاسفانه آنقدر سبکه که وقتی یه خواب شیرین می بینم همون توی خواب به خودم میگم خیلی خوشحال نباش، این یه خوابه!

البته جای خوشحالیه که درمورد خوابهای وحشتناک هم، همینطوره؛ به خودم میگم نترس، این فقط یه خوابه!
پاسخ:
چه بامزه! تو خواب، هوشیاری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">